Gå til innhold

Snu noe negativt til noe positivt

Pliscin

Anbefalte innlegg

Kris85 skrev (14 minutter siden):

@Pliscin

Legger med paddeflat etter å ha postet feil. Makan. Skjerpings @Kris85.

Legger meg som sagt paddeflat. :p 

Ikke verdens undergang det altså, men greit å få det riktig😉

At Kris85 er et rotehue er jeg nok ikke direkte enig i, men svarer likevel på din påstand. Det at man roter, betyr som regel at man har rot i hodet, som betyr at man tenker på mange ting samtidig, og ikke har sortert tankene ordentlig. Det er til tider bra å ha mange jern i ilden, for da setter man i gang en prosess som gjør at man får ting gjort. Man griper flere ting med iver og lyst, og det viser et stort engasjement. Først må man sette i gang ting, og deretter må man ta seg tid til å gjennomgå og fullføre det. Det at man biter over mer enn man kan svelge viser også et pågangmot og en selvtillit. Som er bra å ha i moderate mengder. Det å være distré kan i flere tilfeller være et tegn på at man er intelligent.

Jeg fiser mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da må du kanskje sosialisere deg litt (noe som er vanskelig i disse tider) og gå på butikken for å anskaffe mer. Ved å gjøre det legger du penger i butikken, som de igjen kan bruke på å bestille mer kaffe. Vinn-vinn situasjon.

Jeg har nesten ingen "ekte" venner, altså folk jeg kan henge med på fritiden.

Lenke til kommentar

What goes up, must come down, i positiv forstand. Så er det jo greit med noen blå på kvittsølvet, som gir oss bekreftelse på at vi har noen år igjen før den globale oppvarmingen koker oss ihjel.

Jeg glemte bursdagen til en i nær familie.

Lenke til kommentar
Vimsan skrev (1 time siden):

Slankekur

Sånn delvis egentlig. Prøver i det minste ikke å spise for mye. Spiser kun to ganger løpe av en dag middag og kvelds. Ønsker ikke å bli smell feit.

Tilbake til leken:

Vimsan skrev (1 time siden):

Jeg mistet kaffekoppen i gulvet på jobb

Da for du jo ekstra trim. Med å vaske, og kanskje plukke opp det knuste krusen. Hvis den knustes da.

Ene armen på brillen min er i ferd med å knekkes av. 😧😧

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Du kjøper nye briller og får et selvtillits-boost av din nye look. Som gjør at du kommer ut av tegneserie og tv-spill -bobla og møter dit livs kjærlighet. Vedkommende er spesialpedagog og hjelper deg til å overgå lese og skrivevanskene dine. I tillegg er vedkommende fra Island, så dere flytter til Reykjavik og lever livets glade der. Reykjavik skal arrangere "Comi Con" i 2028 der du blir prosjektleder og får inspirasjon til å lage din helt egne tegneseriefigur som blir større enn Astrix og Tintin til sammen. 

Jeg har fremdeles 922 dager igjen å vente. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...