Pliscin Skrevet 11. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2021 Kris85 skrev (14 minutter siden): @Pliscin Legger med paddeflat etter å ha postet feil. Makan. Skjerpings @Kris85. Legger meg som sagt paddeflat. Ikke verdens undergang det altså, men greit å få det riktig😉 At Kris85 er et rotehue er jeg nok ikke direkte enig i, men svarer likevel på din påstand. Det at man roter, betyr som regel at man har rot i hodet, som betyr at man tenker på mange ting samtidig, og ikke har sortert tankene ordentlig. Det er til tider bra å ha mange jern i ilden, for da setter man i gang en prosess som gjør at man får ting gjort. Man griper flere ting med iver og lyst, og det viser et stort engasjement. Først må man sette i gang ting, og deretter må man ta seg tid til å gjennomgå og fullføre det. Det at man biter over mer enn man kan svelge viser også et pågangmot og en selvtillit. Som er bra å ha i moderate mengder. Det å være distré kan i flere tilfeller være et tegn på at man er intelligent. Jeg fiser mye. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Det er bare bevis på at det bor en herremann i leiligheten/huset ditt, deg. Samtidig tegn på at kroppen din er snart ferdig med å fordøye maten du har spist tidligere. Klarer ikke å spise super ekstremt sterk mat. Spoiler Jeg elsker å spise sterkt mat. 😍😍😍 Men klarer ikke å spise ekstremt super sterkt mat da. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Du vinner flybilletter til India i en konkurranse. Der lærer du å spise ekstremt sterk mat. Jeg har ulcerøs kolitt og må til sykehuset hver måned til behandling, og knaske piller resten av livet. Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Du har i alle fall tenner å knaske de med da😁 Jeg må bruke penger på ny data Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Tja, pillene skal svelges hele. 😛 Du får tilbake alle pengene ved å drive med kryptomining. Jeg har ikke hat sex siden i fjor sommer. Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Da slipper du klengete damer som vil være kjæreste! Jeg er tom for kaffe Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Da må du kanskje sosialisere deg litt (noe som er vanskelig i disse tider) og gå på butikken for å anskaffe mer. Ved å gjøre det legger du penger i butikken, som de igjen kan bruke på å bestille mer kaffe. Vinn-vinn situasjon. Jeg har nesten ingen "ekte" venner, altså folk jeg kan henge med på fritiden. Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Da er det fint med slike forum som dette. Hvis ikke kan du få låne datteren min slm venn😂jeg er litt sliten av henne nå det begynte jaggu å snø igjen nå Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2021 What goes up, must come down, i positiv forstand. Så er det jo greit med noen blå på kvittsølvet, som gir oss bekreftelse på at vi har noen år igjen før den globale oppvarmingen koker oss ihjel. Jeg glemte bursdagen til en i nær familie. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 11. mars 2021 Del Skrevet 11. mars 2021 Vedkommende hater bursdager - så sånn sett fikk du plusspoeng for å ikke gratulere vedkommende. Jeg har lyst på øl, men har kun en dyr flaske øl fra polet til 125 kr,- jeg ikke har lyst å åpne. Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 Åpne den likevel og kjøp ny senere Jeg har glemt å vanne blomster Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 Da har blomstene dine noe å glede seg til. Og de håper at de for vann løpe av dagen. Jeg bæsjer ekstremt mye. Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 Slankekur Jeg mistet kaffekoppen i gulvet på jobb Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 (endret) Vimsan skrev (1 time siden): Slankekur Sånn delvis egentlig. Prøver i det minste ikke å spise for mye. Spiser kun to ganger løpe av en dag middag og kvelds. Ønsker ikke å bli smell feit. Tilbake til leken: Vimsan skrev (1 time siden): Jeg mistet kaffekoppen i gulvet på jobb Da for du jo ekstra trim. Med å vaske, og kanskje plukke opp det knuste krusen. Hvis den knustes da. Ene armen på brillen min er i ferd med å knekkes av. 😧😧 Endret 12. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 Da får du tatt synstest i samme slengen Jeg har et byggemøte som siste post på programmet før helg, og hater møter Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 Møter kan være produktive, nye ideer kan se dagens lys og kreativiteten får blomstre. Jeg føler jeg stresser for mye i livet. Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 (endret) Da får du kjent bedre på det når det er rolig Jeg har akkurat kommet hjem fra jobb og barna har rotet og dratt til faren sin Endret 12. mars 2021 av Vimsan Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 (endret) Da har du noe å glede deg til når de kommer hjem. Jeg får ikke reparert brillene mine, pga at brille typen er ganske gammel og kan ikke repareres lenger. 🥺🥺🥺 Endret 12. mars 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 Du kjøper nye briller og får et selvtillits-boost av din nye look. Som gjør at du kommer ut av tegneserie og tv-spill -bobla og møter dit livs kjærlighet. Vedkommende er spesialpedagog og hjelper deg til å overgå lese og skrivevanskene dine. I tillegg er vedkommende fra Island, så dere flytter til Reykjavik og lever livets glade der. Reykjavik skal arrangere "Comi Con" i 2028 der du blir prosjektleder og får inspirasjon til å lage din helt egne tegneseriefigur som blir større enn Astrix og Tintin til sammen. Jeg har fremdeles 922 dager igjen å vente. Lenke til kommentar
Vimsan Skrevet 12. mars 2021 Del Skrevet 12. mars 2021 922 er heldigvis så langt unna at du glemmer det, og plutselig er tiden inne Jeg har plantet ræva i sofaen og sliter med å komme meg opp igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå