Pliscin Skrevet 8. februar 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar 2020 Du kan holde deg i ro og benytte tiden til å lese eller gjøre noe intellektuelt, evt. kjøpe gnagsårplaster og støtte selskapet som lager dem. Jeg liker ikke å høre sanger som jeg har hørt 100 ganger før. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2020 Da får du i det minste fred og ro fra den sangen. Jeg hater for mye sne. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2020 Snø gjør naturen hvit og vakker, ungene elsker å leke i den og det gir gode treningsmuligheter for de som driver med vinteridrett. Jeg liker ikke at en person jeg har sendt melding til her inne ikke gidder å svare. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2020 Han vil sikkert prøve å ha det litt variert, eller at han syns det blir for personlig. Antar jeg. PS: Syns litt det samme her også Scar. CD-spilleren på Boomboksen min streiket i dag. ???? Radioen fungerer da. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2020 Da må du prøve å komme opp med egne musikkforslag. Hvem vet? Kanskje du har en liten låtskriver inni deg? Norge er dyrt å bo i. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 10. februar 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2020 Norge er dyrt, men vi har høye lønninger, samt at vi betaler mye skatt som går til en del samfunnsgoder. Noe av det som er dyrt er mat, alkohol/tobakk og biler bla.a. Det er noe som gjør at vi må gjøre bevisste økonomiske valg, og gjør det ugunstig å røyke/snuse og drikke alkohol, noe som ikke er sunt. Jeg blir ofte irritabel av støy og ulyder. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2020 Pliscin skrev (3 timer siden): Norge er dyrt, men vi har høye lønninger, samt at vi betaler mye skatt som går til en del samfunnsgoder. Noe av det som er dyrt er mat, alkohol/tobakk og biler bla.a. Det er noe som gjør at vi må gjøre bevisste økonomiske valg, og gjør det ugunstig å røyke/snuse og drikke alkohol, noe som ikke er sunt. Det der ser jeg mer som råd enn positivt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2020 Pliscin skrev (3 timer siden): Jeg blir ofte irritabel av støy og ulyder. Det er bra å ha støy i bakrunden av og til. Har en ekstremt sløv saks. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 11. februar 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar 2020 Med en sløv saks slipper du å bekymre deg for om du klipper deg i fingeren. Du kan også dekke bladene med silikon f.eks og bruke den som klype. Ja det var et råd, men gode råd er dyre DarkSap, og et råd er i seg selv positivt eller ment som, så jeg mener at det ikke avviker fra trådens premisser? Jeg plages av naboens bjørketre som skygger for sollyset på ettermiddagen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2020 Pliscin skrev (6 timer siden): Med en sløv saks slipper du å bekymre deg for om du klipper deg i fingeren. Du kan også dekke bladene med silikon f.eks og bruke den som klype. Ja det var et råd, men gode råd er dyre DarkSap, og et råd er i seg selv positivt eller ment som, så jeg mener at det ikke avviker fra trådens premisser? Jeg føler at det påvirker tråden. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2020 Pliscin skrev (11 timer siden): Med en sløv saks slipper du å bekymre deg for om du klipper deg i fingeren. Du kan også dekke bladene med silikon f.eks og bruke den som klype. Ja det var et råd, men gode råd er dyre DarkSap, og et råd er i seg selv positivt eller ment som, så jeg mener at det ikke avviker fra trådens premisser? Jeg plages av naboens bjørketre som skygger for sollyset på ettermiddagen. Naboens bjørketre er muligens hjemmet til en sjelden og vakker fugleart. Og i tillegg slipper du å ha irriterende sollys som gjør det vanskelig å se på TV. Jeg har en kollega på jobb som slurver/ikke gjør arbeidsoppgavene slik de faktisk skal gjøres. Det er irriterende. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 13. februar 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2020 Ved at personer på arbeidsplassen slurver, tvinges ledelsen til å skjerpe rutinene og kvalitetskontrollen, noe som i sin helhet er positivt for bedriften. Jeg liker ikke å være forstoppet. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2020 (endret) Det å være forstoppet er ingenting sammenlignet med mye verre sykdommer og tilstander, slik som fks kreft og andre jævelskaper. Jeg har nettopp brukt tusenvis av kroner på fly og hotell. Endret 13. februar 2020 av Scarvo Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 16. februar 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2020 Det å bruke penger på reise og opplevelser er mye bedre enn å løse de bort på tull og fjas. Du kan oppdage nye språk, kulturer, plasser, folk, mat etc. som kan berike deg på mange måter. Jeg er alt for mye hjemme. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2020 Det sies at borte er bra og hjemme er best. Det trenger ikke å være negativt å være mye hjemme. Der har du det godt, trygt og komfortabelt på dine egne premisser. Jeg har ikke brød hjemme og butikkene er stengt i dag. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2020 Du kan prøve å finne på en ny matrett av andre ting du har i kjøleskapet. Det er kjedelig å vente på pakker i posten. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2020 (endret) Du kan bruke ventetiden på å fantasere hvordan pakken ser ut, om den vil få plass i postkassen, gleden når du endelig mottar den. Bare fantasien stopper deg! Det regner for fjerde dag på rad her jeg bor. Endret 17. februar 2020 av Scarvo Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 25. februar 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2020 Regn betyr plussgrader, det smelter snø og is slik at det ikke blir så glatt. Regn er viktig for økosystemet og for at jorden skal være fruktbar, heller litt regn enn tørkeperioder. Det er også koselig å sitte inne når det regner. Det støyer noe voldsomt på kontoret i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. februar 2020 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2020 Støy kan hindre deg i å sovne over pulten, noe jeg kan se for meg er lett å gjøre når man har kontorjobb. Jeg har en jobb hvor jeg er mye utendørs, uansett om det snør, regner, blåser eller annet. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 28. februar 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2020 Ved å jobbe ute blir du herdet for vær og vind, og du får frisk luft som er godt for lungene. Du får sol, som gir D-vitamin, du får se vakker snø om vinteren. Om det er hardt vær er det ekstra godt å komme inn og varme seg med en kopp kaffe/kakao. Jeg blir ofte irritert på meg selv når jeg gjør dumme feil som jeg først ser i etterkant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå