Stimann Skrevet 28. januar 2020 Del Skrevet 28. januar 2020 Da kan man gå tilbake å lære seg tingene på nytt. Kanskje man finner ut av detaljer du ikke visste om fra før av. Liker ikke når det skjer utforutsatte og/eller unødvendige endringer på jobb. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. januar 2020 Del Skrevet 28. januar 2020 Det må til av og til for at en arbeidsplass skal kunne overleve. Hater å mota for mye negativitet eller kritikk etter vær andre nesten konstant. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. januar 2020 Del Skrevet 28. januar 2020 Kritikk eller negativitet kan virke kjedelig å få, men man kan se på det som konstruktive tilbakemeldinger som kanskje kan hjelpe personer på å bli bedre på hva enn det er man får kritikk for. Skoene mine ble våte på jobb i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. januar 2020 Del Skrevet 28. januar 2020 (endret) Da ble skotørkeren glad, nå har den en jobb og gjøre. Profilbildet mitt er helt på tryne, man må jo snu skjermen på hode nå for å se ho Lana rette veien. Endret 28. januar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. januar 2020 Del Skrevet 28. januar 2020 Det er positivt at man kan endre profilbildet når som helst dersom man er lei. Klokka mi er vanskelig å stille. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 Da vil jo urmakeren tjene peng på å reparere klokken din, sånn at det blir lettere å stille den. Jeg blir kvalm av denne fetisjen, Coprophilia. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 31. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2020 Det er bra at du blir det Sap, det er uhygienisk å drive med avføring og du kan bli sjuk. Sett pris på du kan finne seksuell glede i andre ting enn akkurat bæsj. Jeg har ikke like mye tid til å gjøre ting som før. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 Pliscin skrev (38 minutter siden): Det er bra at du blir det Sap, det er uhygienisk å drive med avføring og du kan bli sjuk. Sett pris på du kan finne seksuell glede i andre ting enn akkurat bæsj. Det der er jo mere som råd enn positiv, fra mine øyner. ?? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 31. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (2 minutter siden): Det der er jo mere som råd enn positiv, fra mine øyner. ?? Det er jo positivt at du slipper å utsette deg selv for uhygienisk bæsj som kan gjøre deg syk når du vil tilfredsstille din seksuelle fetisj? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 (endret) Pliscin skrev (7 timer siden): Det er jo positivt at du slipper å utsette deg selv for uhygienisk bæsj som kan gjøre deg syk når du vil tilfredsstille din seksuelle fetisj? Desverre, jeg ser den mer som råd enn positiv. ?? Pliscin skrev (7 timer siden): Jeg har ikke like mye tid til å gjøre ting som før. Den var vanskelig å få til. ?? Endret 31. januar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 (endret) Pliscin skrev (11 timer siden): Jeg har ikke like mye tid til å gjøre ting som før. Det at du har en del å gjøre kan kanskje bidra til å gjøre deg enda mer effektiv i saker og ting enn du helt sikkert allerede er. Jeg har hull i jobbstøvlene mine. Endret 31. januar 2020 av Scarvo Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. januar 2020 Del Skrevet 31. januar 2020 Du får bedre lufting til føttene med hull i støvlene. Jeg må fjerne en stortånegl. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Da slipper du å brekke tånegelen hvis uhelle er ute, med å skalle tåen i dørstøkken. Har vondt i tommelen. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 1. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2020 Bra det er bare tommelen, og ikke hele hånda, da kan du fortsatt nappe løk? Jeg liker ikke kreft. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Jeg hater kreft. Den jævelsykdommen har tatt fra meg alt for mange bekjentskaper. Men jeg må vel finne noe positivt da... Kreft har enda ingen kur, og det betyr at forskere som jobber for å finne dette enda ikke er gått tom for arbeidsoppgaver. Jeg er syk i dag. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Da får du jo vært hjemme hele dagen, må å kose deg med en god film osv. Jeg har aldri vunnet på Flaxlådd. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 4. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2020 Hell i spill, uhell i kjærlighet. Så kanskje banker noen på døra snart Sap? Jeg liker ikke å fryse. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Det å være kjølig vil gi deg mer energi, da du etter all sannsynlighet beveger deg mer for å varmen. Og når du fryser svetter du ikke heller. Jeg har gnagsår. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Ikke jeg. Jeg har spist rå sein middag i dag. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. februar 2020 Del Skrevet 4. februar 2020 Feil tråd. Du må prøve å finne på noe positivt med at jeg har gnagsår på hælen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå