Pliscin Skrevet 5. august 2021 Forfatter Del Skrevet 5. august 2021 Da slipper du å sulte iallefall, og kroppen din ble sannsynligvis forøyd med en ekstra stor tilførsel av næringsstoffer. Det å spise mye en gang i blant kan være bra det, så lenge det ikke blir for ofte. Jeg får sjelden nok søvn. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Sove kan du gjøre på et eldresenter når du uansett ikke har fysikk nok til å bedrive så mye sprell. Jeg nøys nettopp og sprutet spytt over tastaturet på pcen jeg nå skiver på. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Tastaturet var sikkert skitten fra før, så da får du gjort den rein. Jeg har sovet bort nesten hele dagen i dag, og de siste dagene var. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Den som sover synder ikke. Grunning til metall er dyrt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. august 2021 Del Skrevet 5. august 2021 Jeg antar du kjøper det i en seriøs forretning, hvor det arbeider folk med god produktkunnskap. Dyrt er det kanskje men du får igjen i form av god kvalitet på grunningen. Få fyrvoktere igjen i Norge. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 24. august 2021 Forfatter Del Skrevet 24. august 2021 Det betyr at teknologien har kommet langt. Vet ikke så mye om dette, men vil tro at de styres elektronisk og i fra en sentral. Det er mer presist, mer pålitelig og krever mindre fysisk jobb. Man trenger ikke risikere at fyrvokteren blåser til sjøs når det er uvær heller. Det er også et ensomt yrke har jeg inntrykk av. Så jeg tror det gagner de fleste at de er elektronisk styrt, så kan man heller åpne for besøk og overnatting for de som ønsker det. Miljøpartiene har en politikk som tvinger folk til urbanisering og straffer mange næringer, bla.a jordbruk og fiske. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 24. august 2021 Del Skrevet 24. august 2021 Normalt er Dagsrevyen fylt av seriøse og dystre saker. Men når MDG glimter til med sitt nærvær; så blir Dagsrevyen rene komedien å regne mtp sakens innhold. Så det gir i det minste litt god underholdning. 95% kutt av klimautslippet i 2035 sa du? Humorprisen 2021 går til *trommesolo* - M D G. Vi har ikke et realistisk og seriøst grønt parti i Norge. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 25. august 2021 Forfatter Del Skrevet 25. august 2021 Som heldigvis gir større, mer seriøse partier makt, som evner å ha to tanker i hodet samtidig. Og vi slipper at Norge tar store skritt tilbake til steinalderen ved at de ikke kommer til makten. Klimaverstinger, som f.eks Kina gir beng og litt til i klima, noe som øker trykket på bla.a Norge. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 Det bor 1 milliard mennesker i Kina. Det er garantert mange kinesere som forsøker å dra landet inn i en mer trygg og grønn fremtid. Jeg er mann og heterofil, men liker å se "kvinnevennlige" programmer på tv som fks "Skal vi danse", "Første date" og jakten på kjærligheten. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 31. august 2021 Forfatter Del Skrevet 31. august 2021 Du slår et slag for likestillingen ved å interessere deg for program som kanskje en overvekt av det motsatte kjønn ser på. Dessuten kan det gi deg bedre sosiale skills, og noe å prate med damer om, og ikke minst slippe kamp om fjernkontrollen hvis du ser på tv med en kvinnelig makker. Sant skal sies så liker jeg å se på slike program selv, minus Skal vi danse. Jakten på kjærligheten er jo en nasjonalskatt av et program. Jeg er veldig selvbevisst av meg, noe som gjør at jeg er usikker på meg selv og gransker meg selv mye. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 Men når man gransker seg selv er man i en god posisjon til å rette, trygge og lure avgjørelser, fremfor å være spontan, noe som kan få negative følger senere. Jeg måtte jobbe to timer lenger overtid i dag, da jeg fikk en telefon tre minutter før jeg skulle dra hjem. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. september 2021 Del Skrevet 1. september 2021 (endret) Når du kommer hjem, så får du endelig slappe av i god sofaen/stolen før du legger deg, og være stolt over at du har blitt to timers og tre minutters ekstra belønning rikere. Cubus er fri for favoritt strømpen min, som jeg liker. Endret 1. september 2021 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. september 2021 Del Skrevet 3. september 2021 Da får du en gylden anledning til å lete etter nye favorittstrømper, som du kanskje liker enda bedre. Jeg har ikke mye penger. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 3. september 2021 Forfatter Del Skrevet 3. september 2021 Det beste i livet er gratis, slik som kjærlighet, venner, familie, tanker, drømmer. Knapphet på ressurser gjør en også bevisst og flink med penger, og flink på å bruke de mest mulig effektivt. For mye av det gode er ikke bra. Livet er et lotteri. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. september 2021 Del Skrevet 4. september 2021 Du har vel egentlig vunnet i det lotteriet, @Pliscin. Du er født og oppvokst i verdens beste land, har etablert din egen familie, har en jobb, inntekt og alt annet som er nødvendig å ha i et godt liv. Jeg har et familiemedlem med en kriminell fortid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå