Pliscin Skrevet 14. januar 2020 Del Skrevet 14. januar 2020 I denne leken skal en bruker komme med noe negativt, noe han hater eller misliker, så skal nestemann vri det om til noe positivt. Han skal også komme med neste negativitet i samme post. Jeg starter: Jeg liker ikke drittunger. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar 2020 Del Skrevet 14. januar 2020 Et spørsmål, vil ikke da denne tråde kun inneholder om drittunger? Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 14. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2020 Nei, les førstepost en gang til. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar 2020 Del Skrevet 14. januar 2020 Det hadde vært fint med en eksempel da. Okei da, vi kan prøve. Pliscin skrev (2 timer siden): Jeg liker ikke drittunger. Drittunger er noe herlige barn. Hater å høre dansk. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar 2020 Del Skrevet 14. januar 2020 Dansk kan være fint å høre for de som liker det. Spoiler Vanskelig for min del denne, siden jeg hater dansk selv. Jeg hater kaffe. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. januar 2020 Del Skrevet 14. januar 2020 (endret) En kopp kaffe om morgenen er for mange en fin måte å starte dagen på. Jeg hater rosiner. Endret 14. januar 2020 av Scarvo Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar 2020 Del Skrevet 14. januar 2020 Jeg elsker rosiner. Jeg hater at det er krig i verden. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 14. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2020 Krig er bra for å redusere folketallet og for teknologiske fremskritt. Jeg liker ikke skisport. Lenke til kommentar
det Skrevet 14. januar 2020 Del Skrevet 14. januar 2020 Skisport er bra for både fysisk pg psykisk helse. Jeg misliker demagoger. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar 2020 Del Skrevet 14. januar 2020 det skrev (30 minutter siden): Skisport er bra for både fysisk pg psykisk helse. Jeg misliker demagoger. Hæ!! Hva er demagoger for noe? Syns at Google forklarer veldig dårlig på hva det er. ?? Lenke til kommentar
det Skrevet 14. januar 2020 Del Skrevet 14. januar 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (5 minutter siden): Hæ!! Hva er demagoger for noe? Syns at Google forklarer veldig dårlig på hva det er. ?? "Demagog er en person som i mangel av overbevisende, saklige argumenter prøver å vinne tilslutning ved å appellere til følelser og fordommer og gi uholdbare løfter." https://snl.no/demagog "... a leader who makes use of popular prejudices and false claims and promises in order to gain power". https://www.merriam-webster.com/dictionary/demagogue "... a leader who gains popularity in a democracy by exploiting emotions, prejudice, and ignorance to arouse an audience" https://en.wikipedia.org/wiki/Demagogue Demagogens metoder er gjerne: syndebukking, lyging, personangrep, latterligjøring, skremselspropaganda, angrep av media osv. Hitler og Joseph McCarthy er kjente demagoger. Enkelte mener at Donald Trump også bedriver demagogi. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar 2020 Del Skrevet 14. januar 2020 Javel, ikke mye jeg skjønner av det heller. ? Uansett, takk for at du ptrøvde å hjelpe, Det. ? Det er greit. Bare hopp over meg. For å ungå å ikke ødelegge leken for mye. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. januar 2020 Del Skrevet 14. januar 2020 (endret) det skrev (1 time siden): Skisport er bra for både fysisk pg psykisk helse. Jeg misliker demagoger. Demagoger kan i det minste by på stor underholdning på sosiale medier. Jeg har hatt en slitsom dag på jobb. Endret 14. januar 2020 av Scarvo Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. januar 2020 Del Skrevet 14. januar 2020 (endret) Ikke jeg, jeg jobber ikke. I tillegg er det jo sunt å ha utfordrende jobb/hobby/fyssiskaktivitat, hva det nå enn måtte enn være. Jeg hater å trene for mye. Endret 14. januar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 15. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2020 Du bør trene mer Sappis, det er godt for kropp, sjel og hjerte? Jeg liker ikke folk som misbruker sin makt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 I noen tilfeller kan det ha gode hensikter å ha stor makt. Liker ikke lasagne. Fjern spagettiplata da går alt ned på høy gap. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. januar 2020 Del Skrevet 15. januar 2020 Det finnes mange andre der ute som liker lasagne og som sikkert gledelig tar imot et måltid. Et passasjerfly ble skutt ned i Iran. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 (endret) Inni det flyet skulle trump og alle diktatorer vært medi i. Klovner er skit skremmende. Endret 18. januar 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 Får jeg lov til å rette litt på ditt forrige innlegg, TheDarkSapling-SCM? Nå spør jeg i det minste først. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 Scarvo skrev (14 minutter siden): Får jeg lov til å rette litt på ditt forrige innlegg, TheDarkSapling-SCM? Nå spør jeg i det minste først. Oki, greit. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå