Nikkor Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Her ser dere et bilde av problemet: Dette er bare begynelsen, visst den står på i cirka 2 timer til så oppretter den cirka 20stk av disse Px.exe og Cmc.exe. Og da tar den cirka 100% av cpu'en. Som gjør at jeg må restarte hele tiden. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Kjører Adware6 nesten hele tiden... Så tror ikke det er Spyware. Endret 28. desember 2003 av nikkor Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Sikker på at det ikke er cmd.exe du mener, og ikke cmc? Prøvd å skriv cmd nede i kjør så finner du ut hva det er. Hvis det er noe som startet opp fra begynnelsen av kan du jo skru det av sånn her Win-tasten+r-->msconfig-->Gå på oppstart. Der tar du den vekk, og den px.exe, søk etter den på pcen og sjekk hvor den ligger. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Joh sorry cmd.exe seff Men jeg finner den ikke i msconfig jeg. Cmd.exe så kom det opp noe dos greier. Px.exe så kom det et dos bilde så forsvant det igjen.... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Joh sorry cmd.exe seff Men jeg finner den ikke i msconfig jeg. Cmd.exe så kom det opp noe dos greier. Px.exe så kom det et dos bilde så forsvant det igjen.... cmd.exe er XP sitt svar på dos, bare slik at du kan få brukt den til enkelte oppgaver. Hvor på disken ligger px.exe, det kan jo være et program du har innstallert som har med den? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Sånn da søkte jeg. Dette kom fra da: Beklager den store sizen på bildet, men måte ha det så stort for at det skulle være mulig og se noe. Endret 28. desember 2003 av nikkor Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Har du prøvd en virus sjekk, kan være det. Jeg fant ikke px.exe hos meg. Virus-scan Edit: Litt tull med linken Endret 28. desember 2003 av eiriksen Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Okey takk for hjelpen i hvertfall Jeg tar en virussjekk nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå