Insomniac Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 En annen ting som er kjipt. GFFX har bare 8x antistropic filtering og 4xFSAA. Radeon har 16x AF og 6AA. Noen som kan uttale seg om forskjellen? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Her finner du mange svar.. http://www6.tomshardware.com/graphic/20031229/index.html Lenke til kommentar
CIder Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 vet ikke helt om jeg skal gråte eller le men ivertfall så ligger radeon9800pro kortet nedpakket i esken sin her Hvorfor ikke selge til meg da?. Lenke til kommentar
Mello Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Etter at jeg oppgraderte CPU og HK har jeg ikke hatt noen som helst problemer med FPS i CS i det hele tatt. Hadde en gammel og litt sliten Xp1800+ før, så den trakk meg noen ganger ned i minimum 40 fps i vannet på aztec. Men nå har jeg konstant 100, kunne sikkert hatt mere og hadde jeg satt fps_max til noe høyere. Så har du rimelig grei CPU fra før av er ikke et r9800pro å forakte, spesielt det jeg anbefalte litt lenger opp med tanke på pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå