kverna Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hei! Har sett etter nytt kabinett en god stund nå.. og har forelska meg i ett ganske enkelt kabinett.. Skyhawk Miditower Er det bra ? noen som veit om jeg får en Sunbeam Rheobus inni frontdekselet ? eller må jeg kjøpe en Vantec Nexus Fancontroller, 3.5", Sølv ?? noen som veit ? Eller må jeg ringe til microplex ? Lenke til kommentar
The Helper Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 vist du skal ha viftekontroller under der, så må du muligens felle den litt inn i fronten. men, du... har du to vifter på psu, så bør du finne deg ett annet kabinett (eller psu da...), for den 2. vifte blir liggendes ca 3mm fra toppen, og dermed får den ingen effekt, lager kun bråk, og mest sansynlig brenner psu opp.. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) har bare 1 vifte og er bare å lage luftehull med grill i toppen nettopp det som skjedde med den forrige psuen min :'( brant seg Endret 28. desember 2003 av kverna Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 noen som veit om ett telefon nr jeg kan ringe for å spørre microplex om dette ? Så den minste viftestyringa igår.. ganske liten så burde gå.. hvis det ikke er helt duste opplegg inni døra da :/ Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Skriv en mail, de er som oftest veldig behjelpelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå