Gå til innhold

TerraTec Cinergy 400


alex100

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker TerraTec Cinergy 400 og Windows 2000. Og jeg må si meg enig i at det har vært en del problemer.

 

Med de første driverene jeg hadde, så viste det bilde i ca 15 min av gangen, så krasjet programmet. Det var også problemer med at lyden forsvant til tider. I tillegg var det ikke mulig å stille ned lyden til et lavt nok nivå. Lyden ble kuttet når jeg kom lavt nok (ca 1/3 fra bunn) på "volume-baren".

 

Med de nyeste driverene så fungerer det ok. Alle problemene har forsvunnet bortsett fra ett:

 

Lyden via line-in inngangen til lydkortet er helt feil "sentrert". Det er ca 10% volum i venstre øre og 90% i høyre. Dette blir litt irriterende i lengden selv om man kan motvirke det ved å stille balansen til line-in mot venstre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

har noen av dere problemer med at cinergy softwaren mister kanalinfo etter reboot?

 

hos meg så forsvinner kanalene... dvs kanalene er der, men det er samme frekvens på alle de kanalene jeg stilte inn.

 

resultatet er at jeg må stille inn alle kanalene hver gang jeg skal se tv.

 

MEGA irriterende!

 

-s

Lenke til kommentar

nei er visst bare jeg som er så heldig å ha det problemet.. :)

 

har prøvd meg med flere tråder for å få hjelp om det, men ingen hell..

 

prøver og komme meg inn på terratec sine sider for å få lasta ned nyeste programvare og drivere, men får bare opp "Session initialisation failed" når jeg går inn på support sidene..

 

visst noen andre kommer seg inn kunne de gitt meg en direkte link da så jeg kunne få lastet dette ned??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...