AfterGlow Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 Bethesda inviterer de ivrigste spillerne til tidlig testing. Snart får du sjansen til å teste den store Fallout 76-utvidelsen Wasterlanders Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 Blir spennende å se hva denne utvidelsen ødelegger 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 Får man betalt for dette ? 1 Lenke til kommentar
Flin Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 (endret) Endret 13. januar 2020 av Flin Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 Trodde de hadde avsluttet CIA tortur programmet. 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 Hadde de beklaget, for så å fikse spillet etterhvert, så hadde jeg ikke hatt noe imot det. Men måten Bethesda har behandlet spillerne er helt elendig. Lenke til kommentar
alike Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 Gledet meg! Jeg og veødig mange andre overlevde DayZ modden uten å klage en neste gang, så å overleve FO76 blir en smal sak selv om FO76 kostet penger og DayZ mod ikke gjorde det. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 Nei takk, jeg foretrekker heller spille gjennom Anthem 5 ganger på rappen uten lyd 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 Jeg har forsvart Fallout 76 mange ganger, fordi jeg mener faktisk det er et godt spill. Men inkluderingen av Fallout 1st er noe av det sykeste jeg har sett innenfor monetisering av spill, og gjør det egentlig uaktuelt for meg å spille Wastelanders. Nesten 2000 kroner i året for å spille Fallout 76, som fortsatt har svært dårlig ytelse på PS4, er faktisk et hån mot spillere. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 "Tidlig testing", hele spillet burde fortsatt være i "tidlig testing". Grunnen til at kun 100 av de "mest ivrige" spillerne får tilgang er vel fordi hele spillerbasen bare er 100 personer. Hvor sikkert 90 av dem lønnet til å holde servere aktive. For en trist sak. 1 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 CommanderKeen skrev (1 time siden): Jeg har forsvart Fallout 76 mange ganger, fordi jeg mener faktisk det er et godt spill. Men inkluderingen av Fallout 1st er noe av det sykeste jeg har sett innenfor monetisering av spill, og gjør det egentlig uaktuelt for meg å spille Wastelanders. Nesten 2000 kroner i året for å spille Fallout 76, som fortsatt har svært dårlig ytelse på PS4, er faktisk et hån mot spillere. Må man ha det der fallout 1st for å spille, hvis ikke får man ikke den fulle opplevelsen? Såfall er det svindel på høylys dag hvis de har implementert dette i ettertid. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 (endret) FO76 var dødt for meg ca. 2 uker etter lansering. Hele greia var en kuriøsitet med begrenset "replay" verdi, selv som MMO. Men alltid hyggelig om spill lever lenger enn man ville tro. FO76 var for meg alltid et "Bethesda sideproject" som aldri var ment å være en seriøs tittel. De får heller fokusere tid og energi på neste ES. Starfield kan kanskje bli noe men etter The Outer Worlds så er det litt Meh... Endret 13. januar 2020 av Theo343 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 Guybrush 3pwood skrev (39 minutter siden): Må man ha det der fallout 1st for å spille, hvis ikke får man ikke den fulle opplevelsen? Såfall er det svindel på høylys dag hvis de har implementert dette i ettertid. Neida, man må jo ikke. Men jeg er i hvertfall av typen som føler jeg «mangler» noe om jeg ikke kjøper season pass og lignende. Lenke til kommentar
HaggbartSlark Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 Greit du ikke liker spillet, men det er faktisk ganske mange som gjør det. FO76-reddit har 208k medlemmer, nesten like mange som Elder Scrolls Online. Massevis av fulle servere. Håper dette blir bra, og at de har lært av launch Lenke til kommentar
HaggbartSlark Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 Ingenting i FO76 ble endret da Fallout 1st kom, de aller fleste som spiller er ikke medlemmer og spiller akkurat samme spillet som tidligere. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 14. januar 2020 Del Skrevet 14. januar 2020 Stash box ble endret. Du har nå muligheten til å bryte ned gjenstander on the go, men bare om du betaler 2000 kroner i året for det. Det utgjør en massiv forskjell. 1 Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 14. januar 2020 Del Skrevet 14. januar 2020 Hva kaller man beta(?)-testing av utvideleser til et spill som, etter alle skussmål, fortsatt er i alpha-fasen av utvikling? (Late alpha, om man legger godviljen til). Lenke til kommentar
HaggbartSlark Skrevet 14. januar 2020 Del Skrevet 14. januar 2020 Jeg er fullt klar over hva Fallout 1st gjør. Jeg bare sier at siden spillet praktisk talt ikke har pvp så spiller du det samme spillet som tidligere. Du kan velge å betale for dette, eller så kan du la være og da spille det samme spillet som tidligere. Og Wastelanders får du uansett tilgang til. Jeg er ingen fan av denne forretningsmodellen, men det betyr ikke at man kan ty til fri diktning siden Bethesda er så upopulære at all kritikk tydeligvis blir heiet frem her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå