Gå til innhold

Er jeg normalt?

Veritæs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når jeg først ser deg igjen..ardawen, litt off topic, men du skal vite at jeg synes at du er den strengeste mod jeg noen gang har sett. Det gjelder blant annet stengning av "girl next door" tråden. og dette med trusselen til han fyren over.

Slapp av girl.

Lenke til kommentar
når jeg først ser deg igjen..ardawen, litt off topic, men du skal vite at jeg synes at du er den strengeste mod jeg noen gang har sett. Det gjelder blant annet stengning av "girl next door" tråden. og dette med trusselen til han fyren over.

Slapp av girl.

Haha, hvis du syns jeg er streng, vent til Yummy kommer tilbake fra juleferie.. :roll:

Edit: Dessuten var deg DEG jeg beskytta her, så ikke klag så innmari.

Endret av adawen
Lenke til kommentar
Og hvis ikke du slutter å kritisere andres skrivefeiler, så gir jeg deg warning.

Vel, jeg har aldri kritisert folk for skrivefeil før i dette forumet, og det var ment som en spøk... kanskje en dårlig en, og isåfall beklager jeg.

Jeg er selv moderator i et annet forum og synes ikke dette var noen god måte av deg å gå frem på... en PM hadde passet bedre!

Over til topic, så ja, jeg ler av mye her i forumet, det er mange morsomme mennesker her med utrolig gode kommentarer og humor, stå på folkens :thumbs:

Endret av TopDog
Lenke til kommentar

Å le sies å være normalt.Å le av andres problemer sier noen er fordi du har problemer selv.Ler du mye av andres problemer så er det fordi du har mange problemer.Og der er normalt.

Befriende latter,lettelsens latter,skadefro latter og mange flere med varianter og blandinger.

Jeg for min del har aldri hatt som mål å være normal,men det er heller ikke noe å strebe etter å være utenfor.men,jeg har til gode å treffe noen som kun klarer å være innenfor når det kommer til et stykke... ;)

Lenke til kommentar
Og hvis ikke du slutter å kritisere andres skrivefeiler, så gir jeg deg warning.

Vel, jeg har aldri kritisert folk for skrivefeil før i dette forumet, og det var ment som en spøk... kanskje en dårlig en, og isåfall beklager jeg.

Jeg er selv moderator i et annet forum og synes ikke dette var noen god måte av deg å gå frem på... en PM hadde passet bedre!

Over til topic, så ja, jeg ler av mye her i forumet, det er mange morsomme mennesker her med utrolig gode kommentarer og humor, stå på folkens :thumbs:

Det er så typisk av adawen, sånn er det bare. Hun deler ut advarsel prosenter for et godt ord. Men det er vel som på irc, man føler at man har makt og nøler ikke med å bruke den.

Ja, operatører/moderatorer er nødvendig på både irc og forumer, for å holde ro og orden, men det er enkelte som lar statusen gå til hodet på dem. (les adawen og yummy). :yes:

Lenke til kommentar
Det er så typisk av adawen, sånn er det bare. Hun deler ut advarsel prosenter for et godt ord. Men det er vel som på irc, man føler at man har makt og nøler ikke med å bruke den.

Ja, operatører/moderatorer er nødvendig på både irc og forumer, for å holde ro og orden, men det er enkelte som lar statusen gå til hodet på dem. (les adawen og yummy).  :yes:

Hvis du har noe usagt til meg, Domo, så er du velkommen til å ta det over PM. I motsetning til deg, så er jeg ikke interessert i å henge ut folk i forumet, selv om jeg ærlig skal innrømme at det er veldig fristende akkurat nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...