Veritæs Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 søsteren sitter bak meg og surfer, men sier "herregud" snur seg og ser rart på meg når jeg ler høyt av ting som dere skriver her på forumet. Er jeg rart eller er dette helt normalt? Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) vel... Nei må jeg vel egentlig si! Har tatt meg selv i å le høyt av mye rart her på forumet (til og med blitt forbannet og drevet med høylytt banning over ting her på forumet) *edit* Endret 28. desember 2003 av Sakris Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Er jeg rart eller er dette helt normalt? Kommer ann på hva du ler av... ler du av morsomheter, kan vel det være normalt, men ler du av folks uvitenhet og skriveleifer, bør du kanskje ta en titt på hva du selv skriver... med skriveleif i både tittel og tekst Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Det er alltid mye morsomt å le av her på forumet. Da tenker jeg ikke på skriveleifer og sånt. OT: Nå er jeg sinnsykt fyllesyk! Endret 28. desember 2003 av Swag Lenke til kommentar
adawen Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 men ler du av folks uvitenhet og skriveleifer, bør du kanskje ta en titt på hva du selv skriver... med skriveleif i både tittel og tekst Og hvis ikke du slutter å kritisere andres skrivefeiler, så gir jeg deg warning. Vær så snill å les litt nettikette mens du først er igang. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 når jeg først ser deg igjen..ardawen, litt off topic, men du skal vite at jeg synes at du er den strengeste mod jeg noen gang har sett. Det gjelder blant annet stengning av "girl next door" tråden. og dette med trusselen til han fyren over. Slapp av girl. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg ler også høyt av ting jeg leser på forumet, hvis det er morsomt. Du er normal, slå til søsteren din så hun griner og går ut hvis du ikke vil ha henne bak deg forresten. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) når jeg først ser deg igjen..ardawen, litt off topic, men du skal vite at jeg synes at du er den strengeste mod jeg noen gang har sett. Det gjelder blant annet stengning av "girl next door" tråden. og dette med trusselen til han fyren over. Slapp av girl. Haha, hvis du syns jeg er streng, vent til Yummy kommer tilbake fra juleferie.. Edit: Dessuten var deg DEG jeg beskytta her, så ikke klag så innmari. Endret 28. desember 2003 av adawen Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Ja du er normal. Jeg tar meg ofte i å le høyt av enkelte tråder, spesielt midt på natten Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 ROFLMAO svarte det på sp.mål? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Altså, kan jeg uttale meg egentlig? (aBn0rmaL` @ Undernet) Men ja, jeg og ler stadig av ting, blant annet i off-topic og andre tråder (les knekt skjermkort i pci port) Gliste litt når jeg tenkte på det nå faktisk Lenke til kommentar
OeO Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg er IKKE normal, hehe, kanke akkuratt si det. Ler av og til av ting ja. så kommer beste spørsmålet ever. hva er normal? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg ler av mye her på forumet. I det siste så var det vel han som knakk skjermkortet og han som skulle ha øderlagt pc'n sin ved hjelp av en støvsuger som har fått meg til å les mest Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) ..blablabla.... Er jeg rart eller er dette helt normalt? du bør lærer deg å ordlegge deg riktig dessuten tror jeg ikke du er normal for hvem her er normal? ivertfall ikke jeg Endret 28. desember 2003 av Nidhogg Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Og hvis ikke du slutter å kritisere andres skrivefeiler, så gir jeg deg warning. Vel, jeg har aldri kritisert folk for skrivefeil før i dette forumet, og det var ment som en spøk... kanskje en dårlig en, og isåfall beklager jeg. Jeg er selv moderator i et annet forum og synes ikke dette var noen god måte av deg å gå frem på... en PM hadde passet bedre! Over til topic, så ja, jeg ler av mye her i forumet, det er mange morsomme mennesker her med utrolig gode kommentarer og humor, stå på folkens Endret 28. desember 2003 av TopDog Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Å le sies å være normalt.Å le av andres problemer sier noen er fordi du har problemer selv.Ler du mye av andres problemer så er det fordi du har mange problemer.Og der er normalt. Befriende latter,lettelsens latter,skadefro latter og mange flere med varianter og blandinger. Jeg for min del har aldri hatt som mål å være normal,men det er heller ikke noe å strebe etter å være utenfor.men,jeg har til gode å treffe noen som kun klarer å være innenfor når det kommer til et stykke... Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Og hvis ikke du slutter å kritisere andres skrivefeiler, så gir jeg deg warning. Vel, jeg har aldri kritisert folk for skrivefeil før i dette forumet, og det var ment som en spøk... kanskje en dårlig en, og isåfall beklager jeg. Jeg er selv moderator i et annet forum og synes ikke dette var noen god måte av deg å gå frem på... en PM hadde passet bedre! Over til topic, så ja, jeg ler av mye her i forumet, det er mange morsomme mennesker her med utrolig gode kommentarer og humor, stå på folkens Det er så typisk av adawen, sånn er det bare. Hun deler ut advarsel prosenter for et godt ord. Men det er vel som på irc, man føler at man har makt og nøler ikke med å bruke den. Ja, operatører/moderatorer er nødvendig på både irc og forumer, for å holde ro og orden, men det er enkelte som lar statusen gå til hodet på dem. (les adawen og yummy). Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Eg ler av mye her på forumet. Komentarer på so3 osv... Lenke til kommentar
adawen Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Det er så typisk av adawen, sånn er det bare. Hun deler ut advarsel prosenter for et godt ord. Men det er vel som på irc, man føler at man har makt og nøler ikke med å bruke den. Ja, operatører/moderatorer er nødvendig på både irc og forumer, for å holde ro og orden, men det er enkelte som lar statusen gå til hodet på dem. (les adawen og yummy). Hvis du har noe usagt til meg, Domo, så er du velkommen til å ta det over PM. I motsetning til deg, så er jeg ikke interessert i å henge ut folk i forumet, selv om jeg ærlig skal innrømme at det er veldig fristende akkurat nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå