Christoffero89 Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Miss_star skrev (13 timer siden): Jeg snoker litt på Note og S20. Ikke helt bestemt meg. Bruker dere pennen ofte og eventuelt til hva? Aldri hatt Note før, men har litt lyst å teste modellen ut. hvis det står mellom vanlig note 20 og s20 hadde jeg htatt s20 FE pga batteri og 120hz skjerm om du ikke trenger pennen Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Oktober patch ute til Ultra. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Hatt S20 litt over en måned, og la i dag merke til sprekke i glasset foran kameraet. Er dette glasset kjent for å være av lav kvalitet? Jeg har ikke mistet telefonen i bakken eller noe som helst. Sprekken går rett over zoom-kameraet, og jeg regner med det går utover bildekvaliteten (om enn det ikke er helt lett å se). Ganske skuffet over kvaliteten egentlig, opplever telefonen som en nedgradering fra Huawei P20 Pro som jeg hadde i forrige jobb... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Bruker du deksel? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. oktober 2020 Del Skrevet 8. oktober 2020 Var mye problemer med sprekk i kamera glass på ultra i starten. Usikker på om det var tilfellet for S20. For mye spenn i glasset Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Aldri noe lurt å kjøpe ting laget av/med glass hvor det går an å bruke andre materialer Glass på mobiler burde være minus, men nå er plast minus, selv om plast er mye bedre, og som det blir påpekt i tester, er at at de fleste bruker deksel uansett, så at mobilen er laget av plast er en stor fordel Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 derfor er det lurt med deksel slik at glasset ikke smellet ned i underlaget når man legger fra seg telefonen. Tror det er derfor mange har knust. lagt ned og var noe på bordet feks og sprekk Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Christoffero89 skrev (1 minutt siden): derfor er det lurt med deksel slik at glasset ikke smellet ned i underlaget når man legger fra seg telefonen. Tror det er derfor mange har knust. lagt ned og var noe på bordet feks og sprekk Derfor er det ikke noen grunn til å kjøpe mobil med glass bakside, og når folk begynner med det så får vi skikkelige flaggskip Finner ingen riper på min S7, og den har vært i bakken flere ganger Lenke til kommentar
Merko Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Ingen riper i min S20 heller 🙂 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Dubious skrev (3 timer siden): Derfor er det ikke noen grunn til å kjøpe mobil med glass bakside, og når folk begynner med det så får vi skikkelige flaggskip Finner ingen riper på min S7, og den har vært i bakken flere ganger husker for noen år siden så var telefonene med baksiden i metall. feks huawei og HTC. de føltes solide:) Nå virker det som samsung heller går for glastic bak så da tåler de mer. Mye bedre en glass Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Christoffero89 skrev (1 minutt siden): husker for noen år siden så var telefonene med baksiden i metall. feks huawei og HTC. de føltes solide:) Nå virker det som samsung heller går for glastic bak så da tåler de mer. Mye bedre en glass Derfor vurderte jeg 20 FE, men det blir nok Ryzen istedet 😄 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Dubious skrev (29 minutter siden): Derfor vurderte jeg 20 FE, men det blir nok Ryzen istedet 😄 altså et deksel løser jo det problemet helt:) Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 Jeg er ikke mye fornøyd med min S20. Elendig batteri, holder aldri en hel dag. Håper det snart kommer en mobil som holder en hel dag, og som fortsatt har større for 4g tale, google play store osv og samtidig har gode spesifikasjoner. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 S20 fe er den du leter etter 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 On 10/8/2020 at 12:11 PM, Skrotnissen said: Hatt S20 litt over en måned, og la i dag merke til sprekke i glasset foran kameraet. Er dette glasset kjent for å være av lav kvalitet? Jeg har ikke mistet telefonen i bakken eller noe som helst. Sprekken går rett over zoom-kameraet, og jeg regner med det går utover bildekvaliteten (om enn det ikke er helt lett å se). Ganske skuffet over kvaliteten egentlig, opplever telefonen som en nedgradering fra Huawei P20 Pro som jeg hadde i forrige jobb... Hadde ikke overrasket meg om dette skyldes overopphetete Exynos. Etter å ha lest testene ser jeg at i hvert fall Note 20 Ultra blir så varm at den ikke er håndterbar. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Christoffero89 skrev (11 timer siden): S20 fe er den du leter etter Og den har bedre batteritid enn s20? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Batteriet på min S20 5G holder lett en dag, pleier å ligge på 40-45% ved leggetid. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 ProphetSe7en skrev (2 minutter siden): Og den har bedre batteritid enn s20? Telefonen og batteriet er betydelig større enn på den minste S20, 4500 mAh vs 4000 mAh, samt at 5G versjonen av S20 FE bruker Snapdragon som antas å ha bedre batteritid. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 S20 med Snapdragon har blitt testet med 2 timer lengre batteritid enn S20 med Exynos S20 FE har større batteri enn S20 1 Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 12. oktober 2020 Del Skrevet 12. oktober 2020 (endret) Har s10 plus i dag. Fornøyd, men kan få ny jobbmobil på arbeidsplassen. Uten mellomlegg. Kan velge selv, og det kan være s20, s20 plus, s20 ultra, s20 note. hvilken bør jeg velge om jeg er veldig fornøyd med s10 plus? har også mulighet å velge iphone varianter utenom siste pro utgave. Endret 12. oktober 2020 av Zungam Tilleggstekst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå