Dubious Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Magnetar skrev (18 minutter siden): Har da hørt at prosessoren påvirker både bildekvalitet og batteritid... 2 timer forskjell, som er veldig mye 1 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Kom plutseleg ein postmann innom kontoret med ny mobil i dag Veldig nøgd med S20Plus så langt. Dette er vist modellen med 12 GB Ram. Uhyre kjapp og den 120hz skjermen er noko for seg sjølv.! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Det stemmer. Men såfremt du ikke er hobby fotograf ser du nok ikke forskjellen. Batteritid dog ja den er nok merkbar bedre en vansklig s20 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 Noen som har bestilt FE? Kjøpe fra Samsung ,eller fra en elektrokjede, hva er best? Fra Samsung så får man bonuspoduktet uten at man trenger å gjøre noe ekstra Men, på Samsung står det at du får en kontroller, men det står ikke noe om xbox game pass (Har ikke noe bruk for fit2) Aldri kjøpt en så dyr mobil Betalte 4k for S7 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 Så lenge det er samme innhold i pakka så spiller det nok ingen rolle hvor du handler. Tror ikke jeg har kjøpt tlf fysisk i butikk siden iPhone 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 Dubious skrev (9 timer siden): Noen som har bestilt FE? Kjøpe fra Samsung ,eller fra en elektrokjede, hva er best? Fra Samsung så får man bonuspoduktet uten at man trenger å gjøre noe ekstra Men, på Samsung står det at du får en kontroller, men det står ikke noe om xbox game pass (Har ikke noe bruk for fit2) Aldri kjøpt en så dyr mobil Betalte 4k for S7 Ikke kjøp i fysisk butikk pga. returrett/angrerett. Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Et lite spørsmål angående lading. Absolutt alle mobiler jeg har hatt lader sakte de siste 10 prosentene. Min S20 5G lader fra 90 til 100 på 10 minutter, og den går fra 95 til 100 på et blunk. Er det noen andre som opplever det samme, og som også er litt i stuss? For øvrig er jeg ikke spesielt imponert over batterikapasiteten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 lokmann skrev (47 minutter siden): Et lite spørsmål angående lading. Absolutt alle mobiler jeg har hatt lader sakte de siste 10 prosentene. Min S20 5G lader fra 90 til 100 på 10 minutter, og den går fra 95 til 100 på et blunk. Er det noen andre som opplever det samme, og som også er litt i stuss? For øvrig er jeg ikke spesielt imponert over batterikapasiteten Ja, opplever omtrent det samme med Huawei. Den kan stå på 100% i halv dag med godt bruk før den begynner å falle. Fra 50% til null går relativt fort. Det at batteriindikatoren ikke er linær er relativt vanlig. Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 8 minutes ago, Nidar2 said: Ja, opplever omtrent det samme med Huawei. Den kan stå på 100% i halv dag med godt bruk før den begynner å falle. Fra 50% til null går relativt fort. Det at batteriindikatoren ikke er linær er relativt vanlig. Takk for at du svarer, men mitt spørsmål gikk på opplading og ikke utlading. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 (endret) lokmann skrev (6 minutter siden): Takk for at du svarer, men mitt spørsmål gikk på opplading og ikke utlading. Første linje svarer på dette Det er naturlig å tro at opplading og utlading følger samme kurve til en viss grad. Endret 1. oktober 2020 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Det er for at batteriet ikke skal bli overladet Samme funskjon på elbiler, de første prosentene går kjapt, mens de siste går mye tregere Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 8 minutes ago, Dubious said: Det er for at batteriet ikke skal bli overladet Samme funskjon på elbiler, de første prosentene går kjapt, mens de siste går mye tregere Det er altså ikke det som skjer her. De siste prosentene går unna på et blunk, noe jeg aldri har opplevd. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 lokmann skrev (14 minutter siden): Det er altså ikke det som skjer her. De siste prosentene går unna på et blunk, noe jeg aldri har opplevd. prøv å tøm batteriet helt for å så lade opp igjen så den får kalibrert seg. tenker at den bare viser feil:) Lenke til kommentar
lokmann Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 3 hours ago, Christoffero89 said: prøv å tøm batteriet helt for å så lade opp igjen så den får kalibrert seg. tenker at den bare viser feil:) Takk for tipset ? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Litt på siden av tråden, men har siste tiden hørt om flere med både S9, S10 og S20 som må lade merkelig ofte. Ingen av dem har en telefon som er eldre enn 2 år og de bruker den gjennomsnittlig så batteriet bør ikke være utslitt. Noen her som kjenner til noe? Lenke til kommentar
Vidar Pålerud Skrevet 1. oktober 2020 Del Skrevet 1. oktober 2020 Bruker s10+ og s20 ultra daglig, ingen problemer med batteriene. Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 2. oktober 2020 Del Skrevet 2. oktober 2020 Noen som har FE modellen og kan fortelle om det er "normalt" kamera på snap? Har en billig samsung mens jeg er på mobiljakt og der er kameratforan veldig zoom på inne på snapchat. Så vil unngå dettw. Lenke til kommentar
Vidar Pålerud Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Ny oppdatering ute, sikkerhet og kamera, men fortsatt september sikkerhet patch. Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 6. oktober 2020 Del Skrevet 6. oktober 2020 Jeg snoker litt på Note og S20. Ikke helt bestemt meg. Bruker dere pennen ofte og eventuelt til hva? Aldri hatt Note før, men har litt lyst å teste modellen ut. Lenke til kommentar
minim Skrevet 7. oktober 2020 Del Skrevet 7. oktober 2020 Miss_star skrev (10 timer siden): Jeg snoker litt på Note og S20. Ikke helt bestemt meg. Bruker dere pennen ofte og eventuelt til hva? Aldri hatt Note før, men har litt lyst å teste modellen ut. Jeg har aldri brukt pennen mye på note telefonene jeg har hatt, men det er en kul sak uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå