JFM Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 sir-alex skrev (6 timer siden): Da er dagen kommet hvor den nye Z Flip tilgjengelig for kjøp. Noen som har kastet seg på å kjøpt den? Hvordan er erfaringene? Ser at noen Elkjøp butikker har den på lager nå. Jeg er skeptisk Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 Kanskje skille ut Z Flip i en egen tråd?? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. februar 2020 Del Skrevet 21. februar 2020 insolvent skrev (2 timer siden): Kanskje skille ut Z Flip i en egen tråd?? Burde vel hatt en egen foldables-tråd for alle brettbare telefoner/tablets. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 21. februar 2020 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2020 https://9to5google.com/2020/02/21/samsung-galaxy-s20-red-korea/ Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Jeg har i dag en samsung s10+ og har bestilt s20+ da jeg ikke ser hypen på ultraen. den ser stor, tykk og tung. Men når jeg nå søker på videoer på youtube så ser det ikke ut som om kameraet på s20+ er så bra? de jeg har sett hovedsaklig er en som dro inn i butikk og testet og sammenlignet. Ble skuffet . håper det blir optimalisert til lansering! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 AndersT2 skrev (På 20.2.2020 den 9.58): Ikke før 13 mars, som er lansering. Butikkene legger den ikke ut for å slippe å avvise kunder når de ikke får lov å selge dem. Håper selv at Komplett gjør som ved S9, at de ble sendt ut før til de som hadde forhåndsbestilt. De har fått bekreftet sine inn 23 februar, med lansering 13 Mars. (Stod lignende når jeg forhåndsbestilte S9, og fikk den litt over 1 uke før lansering) Joda. Vi i Telia butikkene selger telefonen nå. Men det er forhåndssalg Så feil å si vi ikke kan selge de Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 1 hour ago, Christoffero89 said: Jeg har i dag en samsung s10+ og har bestilt s20+ da jeg ikke ser hypen på ultraen. den ser stor, tykk og tung. Men når jeg nå søker på videoer på youtube så ser det ikke ut som om kameraet på s20+ er så bra? de jeg har sett hovedsaklig er en som dro inn i butikk og testet og sammenlignet. Ble skuffet . håper det blir optimalisert til lansering! Jeg har hele veien bedt om en større, tykkere og tyngre telefon med større batteri, så det er jo spot on Hva skal du med en telefon som er tynn som ei flis og ikke varer ut dagen med litt faktisk bruk? 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 MariusJS skrev (1 minutt siden): Jeg har hele veien bedt om en større, tykkere og tyngre telefon med større batteri, så det er jo spot on Hva skal du med en telefon som er tynn som ei flis og ikke varer ut dagen med litt faktisk bruk? nå syns jeg ikke at s20+ er veldig tynn men akkurat passe og den har jo 4500 mah batteri så ikke så liten den heller men når jeg holder begge i handa så ble ultra for stor for meg. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Personlig har jeg klint til med samsung sitt "military" cover på alle de siste telefonene mine, ikke angret ett sekund, syntes de ligger mye bedre i hånda med den ekstra tykkelsen også. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 Enig, jeg bruker alltid tech21 eller spigen som er tykkere pga ligger bedre i handa og det er da ultra er for stor for meg. sku dog ønske at + hadde zoom kameraet og 108 mp:P Lenke til kommentar
Akitu Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 MariusJS skrev (3 timer siden): Personlig har jeg klint til med samsung sitt "military" cover på alle de siste telefonene mine, ikke angret ett sekund, syntes de ligger mye bedre i hånda med den ekstra tykkelsen også. Har du link til slike cover? F.eks til S20 Ultra Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 OK jeg bestilte en s20 ultra selv!;p Følte at s20+ var alt for lik min nåværende s10+. ikke så stor forskjell på kamera eller noe så da ble det all inn!:) Så får jeg leve med størrelsen Lenke til kommentar
Nonym Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 (endret) Hvor bestiller folk telefonene sine? Lurer selv på å vente til DNB supertilbud på Power. Endret 22. februar 2020 av Nonym Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 4 hours ago, Akitu said: Har du link til slike cover? F.eks til S20 Ultra https://prisguiden.no/produkt/samsung-galaxy-s20-ultra-protective-standing-cover-427963 Dette er versjonen jeg har brukt på alle mobilene mine siden Samsung lanserte dem med S8 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 2 hours ago, Nonym said: Hvor bestiller folk telefonene sine? Lurer selv på å vente til DNB supertilbud på Power. Husk at Power sine tilbud nå krever at du bestiller eller viderefører abo, selv om det er noen smutthull der også Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 3 hours ago, Christoffero89 said: OK jeg bestilte en s20 ultra selv!;p Følte at s20+ var alt for lik min nåværende s10+. ikke så stor forskjell på kamera eller noe så da ble det all inn!:) Så får jeg leve med størrelsen Worst case så har du vel åpent kjøp, litt avhengig av du kjøpte den fra der du jobber eller ikke? ? Lenke til kommentar
Nonym Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 MariusJS skrev (29 minutter siden): Husk at Power sine tilbud nå krever at du bestiller eller viderefører abo, selv om det er noen smutthull der også Er klar over det, men blir fortsatt billigere. Hvilke smutthull snakker du om? ? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 1 minute ago, Nonym said: Er klar over det, men blir fortsatt billigere. Hvilke smutthull snakker du om? ? Du kjøper en telefon hos power med abo hos telenor, velger nytt tlf nummer, venter 2 mnd, migrerer nummeret til en annen operatør, sier det opp, ber om pengene tilbake på telenor sin garanti. Lenke til kommentar
Akitu Skrevet 22. februar 2020 Del Skrevet 22. februar 2020 https://itavisen.no/2020/02/22/s20-ultra-imponerer-se-hva-108mp-kameraet-far-til/ Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 24. februar 2020 Del Skrevet 24. februar 2020 Vær snille å skrike ut hvis dere kommer over S20 på utstilling i Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå