Gå til innhold

Samsung Galaxy S20/S20 Plus/S20 Ultra

nor50

Anbefalte innlegg

Merko skrev (På 26.11.2020 den 11.40):

Jeg har ingen problemer med det, men bruker den også sikkert noe mer en snitt da jeg er sengeliggende. 

Skal ta noe bedre bilder ja, men for en ordentlig bekreftelse bør man nok finne en seriøs nettside som måler dette

Ekspander  

For å ha en god debatt på dette, det er også andre styrker med Exynos er det ikke? Er nå veldig nær å skaffe meg ny telefon og lett å henge på samsung når man alltid har hatt det på Android.

Var det ikke også noe med bedre 3G-5G støtte i Europa?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  Chivas skrev (På 5.12.2020 den 17.04):

Hva med A11 til S20+ ??

Ekspander  

Vis skjult innhold
  •  
Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Jeg oppgraderte min S20 til Android 11. Har noen problemer etter oppgradering som jeg er usikker på om er relatert.

Datatrafikk på 4G faller ut. Det merkes spesielt godt hvis jeg har en Messenger samtale. Samtalen faller ut hvert 30 sek. Lasting av nettsider henger også ofte. Taletrafikk over telenettet derimot er det ingen problemer med. Ikke SMS heller.

Noen andre som har opplevd problemer etter oppgradering til Android 11?

Lenke til kommentar
  eirikJO skrev (På 9.12.2020 den 19.31):

Jeg oppgraderte min S20 til Android 11. Har noen problemer etter oppgradering som jeg er usikker på om er relatert.

Datatrafikk på 4G faller ut. Det merkes spesielt godt hvis jeg har en Messenger samtale. Samtalen faller ut hvert 30 sek. Lasting av nettsider henger også ofte. Taletrafikk over telenettet derimot er det ingen problemer med. Ikke SMS heller.

Ekspander  

Hvilken operatør har du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...