henrikwl Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 Ja, det dukker opp et lite gullfarget ikon ved profiler som har Tinder Gull Lenke til kommentar
Lite kreativt navn Skrevet 13. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2020 Uff kleint da, men takk for hjelpen Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 Nei det kan de ikke Lenke til kommentar
Lite kreativt navn Skrevet 13. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2020 Nå må dere bestemme dere Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 Lite kreativt navn skrev (2 timer siden): Nå må dere bestemme dere Sydvest har rett han andre bare troller. 3 Lenke til kommentar
Biff1 Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 Hvis du endrer at de ikke kan se alder eller avstand så kan de se det. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 https://www.quora.com/What-does-a-yellow-heart-next-to-someone-s-name-on-Tinder-mean Hvis noen liker deg, og de har Tinder gull, så ser du det på denne måten. Lenke til kommentar
Lite kreativt navn Skrevet 13. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2020 Det er jeg som he tinder gull. Spørsmålet er om de jeg matcher m ser d? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 Lite kreativt navn skrev (3 timer siden): Det er jeg som he tinder gull. Spørsmålet er om de jeg matcher m ser d? Sånn jeg tolker den linken jeg postet, så ser de det hvis du liker dem. Hvis du ikke har likt dem så ser de det ikke, men hvis du liker noen så vil de se et gullhjerte på profilen din når den dukker opp i feeden deres. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå