jodi Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 (endret) jeg har førerkort B og D og vil ta førerkort A hva jeg må ta videre å få forekort A ? og pris er viktig som jeg vil vet hvor mye skal kosta ? mvh jodi Endret 12. januar 2020 av jodi Lenke til kommentar
det Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 I følge Førerkortsentralen kan det koste 23200,- Du kan se priser hos dem her: https://www.forerkortsentralen.no/priser/priser-mc/ Det vil uansett avhenge av hvor mange kjøretimer du trenger. Lenke til kommentar
fjs Skrevet 14. januar 2020 Del Skrevet 14. januar 2020 Avhenger veldig, men snittet ligger på ~23-25 tenker jeg. Litt mer eller mindre beroende på erfaring. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 Kom vel på rundt 23-25K for min del, tok det i 2019. Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 19. februar 2020 Del Skrevet 19. februar 2020 Noe rundt der. Når jeg tok lappen på tung MC tenkte jeg mer på å skaffe og trene ferdigheter så jeg: - Sjekket forum etc for skole med gode tilbakemeldinger - Tok opplæringen på skole som hadde kjøring sentralt i Oslo. Kunnskapen fra trafikkert storby er gull verd senere. Det ble mange a-ha opplevelser, selv som erfaren bilist. Hvorfor ikke tenke på hva man kan spare på å unngå bare 1 ulykke: 40 000 -> uvurderlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå