Kurt Lekanger Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 KOMMENTAR: Få ting slår en podkast når du vil ha faglig påfyll. Dette er mine favoritter Lenke til kommentar
Tom A Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 (endret) Her er noen flere podcast-tips: The web platform podcast a11y rules (Intervjuer om universal utforming på web) Programming throwdown (spesielt bra for nybegynnere i faget) Wireframe (hvis du er interessert i design) egghead.io developer chats Java OffHeap (Java-nyheter) Ikke tekniske podcast-tips: No such thing as a fish Pod save America Revolutions (min personlige favoritt) Cautionary tales Endret 12. januar 2020 av Tom A 1 Lenke til kommentar
Shogoot Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 Takk for enda flere podcasts. Noen som vet om mer spesifikke back-end podcaster? ,, eller system arkitektur? Virjer som frint-end har enormt mye brukere og dermed også veldig mange podcaster. 2 Lenke til kommentar
Tsukeo Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 Liker godt 'The Drunken UX Podcast' og 'Corecursive'. 2 Lenke til kommentar
Fri diskusjon og kunnskap Skrevet 13. januar 2020 Del Skrevet 13. januar 2020 Tom A skrev (På 12.1.2020 den 14.16): Her er noen flere podcast-tips: The web platform podcast a11y rules (Intervjuer om universal utforming på web) Programming throwdown (spesielt bra for nybegynnere i faget) Wireframe (hvis du er interessert i design) egghead.io developer chats Java OffHeap (Java-nyheter) Ikke tekniske podcast-tips: No such thing as a fish Pod save America Revolutions (min personlige favoritt) Cautionary tales Hvor finner man disse podcastene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå