Szir0 Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 Hei jeg deler nå internett med nabo, han bruker mitt modem passord. Kan han komme inn på min PC av det? Eller er det bare nettet som deles? Bør jeg uroe meg for noe? Lenke til kommentar
NiFlex Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 Han kommer seg ikke inn på PCen din sånn uten videre. Men han kan relativt enkelt se hva du holder på med på nettet selv om han ønsker det. Lenke til kommentar
Biff1 Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 Skift hoved passord 192.168.0.1 eller lignene iallfall. Så du har kontroll på ruteren. Lenke til kommentar
Szir0 Skrevet 12. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2020 Ok så da er det ikke så ille, ifølge NiFlex Lenke til kommentar
NULL Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 Har ruteren din gjestenettfunksjon? Da kan du la naboen bruke gjestenettet, mens du selv bruker ruterens vanlige wifi-nett. Via gjestenettet skal man ikke kunne se andre enheter på nettet eller trafikken. På et godt implementert gjestenett skal man heller ikke se andre enheter på gjestenettet, men usikker på om dette er så godt implementert alle steder. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå