Gå til innhold

trådløst ellår ikkje

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kja, avheing om du drar ofte på lan eller sitter bare hjeme og spiller, eller bare surfe så blir trådløs kjekt, men drar du ofte på lan så blir trådløs din verste fiende, for det første ikke noe bra å spille cs eller quake 3 med trådløs, bedre med usb mus, og den musa koster bare 417kr på komplett.no dullhead logitech optisk, og tasteturet koster bare 350kr på komplett.no men det e hvit og begge går på usb. Det jeg har hadde trådløst en gang aldri mere, ikke på spille PC-en min hvertfall.

Så du får nå finne ut self, jeg vil ikke anbefalle trådløs om du drar ofte lan, men veldig kjekt for hjemme bruk.

:=)

Lenke til kommentar

Heisann

Jeg har trådløst tastatur og mus fra logitech.

Musa er dog ikke optisk da..

jeg har ikke noen problemer med dette..

(har ikke lagt inn driverne da.)

Jeg syns trådløst er meget digg så fort man har blitt vant med det..

Anbefaler forresten og kjøpe "touch" tastatur.

Da mener jeg sånn med "knekk" på midten..

Veldig fint å skrive på så fort du blir vant med det.

Touchen kommer av seg selv :smile:

Lykke til!

Mvh.

Knut Arne Breivik

Lenke til kommentar

Hmm... Jeg har et Logitech trådløst tastatur, og jeg har merket at det ikke henger med helt (det blir en forsinkelse før tegnene kommer opp på skjermen) når jeg skriver fort (dvs. 400-500 tegn per sekund)...

Noen andre som har merket noe tilsvarende ?

Lenke til kommentar

Trådløst er bra/kult/praktisk.

har trådløs optisk USB mus, og er meget fornøyd med den. (selv om den er litt stor) Men trådløs mus er nok ikke til å anbefale hvis du er en hardcore spillemann.

Å si at trådløst er dårlig på LAN er jo litt teit da - det går an å gjøre annet enn å spille FPS på lan også... Det er jo mye kulere å bare plugge i senderen, mens alle andre stresser med kabler og shit.

Trådløst gir deg også muligheten til å plassere PC'en lenger vekke fra deg og. (mindre støy)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...