the animal Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Nå har jeg endelig fått fatter villig til å skaffe bredbånd men han vil ha telenor men jeg sier det er bedre med alt annet en telenor... jeg har funnet ut hvem jeg kan få: BlueCom FirstMile Tele2 Telenor Tiscali men ikke NextGentel Hvem av disse er best?? Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Kan du få Firstmile er det vel ingen tvil.......! Lenke til kommentar
OeO Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 firstmile er jo ikke det beste hvis han ikke vil betale så mye, regner med at du skal laste ned en del, og da blir det kanskje litt dumt med telenor? Jo høyere hastighet, jo mer lønner det seg med firstmile. søk i forumet etter erfaringer, men husk at det er de som har problemer som skriker høyest. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Ta enten BlueCom,Tele2 eller Firstmile. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Nå har jeg endelig fått fatter villig til å skaffe bredbånd men han vil ha telenor Med hvilken begrunnelse ønsker han dette? Det finnes ikke mange grunner til og velge dem, de er svært dyre i lengden. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Vurderer selv å skifte fra telenor (m 30Giga-grense). Hvordan er det med lokale leverandører? Noen som har slike små lokale? Kan de være like gode? Her har vi noe som heter "Tussa" som på papiret ser ut til å være et bedre valg enn telenor. Lenke til kommentar
bluescreen Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Vil du ha mest for pengene, velg Firstmile. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Nå har jeg endelig fått fatter villig til å skaffe bredbånd men han vil ha telenor men jeg sier det er bedre med alt annet en telenor... jeg har funnet ut hvem jeg kan få: BlueCom FirstMile Tele2 Telenor Tiscali men ikke NextGentel Hvem av disse er best?? Catch da? Lenke til kommentar
power Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) 1) Bredbåndfabrikken 2) Firstmile 3) Nextgentel 4) Tele2 5) Bluecom 6) Kvalito 7) Telenor (1 er førstevalget osv) Endret 28. desember 2003 av power Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 jeg har har firstmile 4000/640 og så har nextgentel 6500/860 begge er adsl firstmile har bra priser og suport og routorn er lett å bruke og kan bruke msn videokonfrase men en hake med dem dem har noen ganger at linjene kan være ustabile mens nextgentel har har stabile linjer og bra hastighet noen ****** sperer på det og vansklig routur for nybegyener og supporten har vert søppel hos dem sory for skrive feil Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Siden du har mulighet til å få telenor så kan du også få adsl fra www.adsl.no Har hatt fra de i nesten 1 år no og er stor fornøyd, grei pris og linjer på linje med NGT. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Har hatt fra de i nesten 1 år no og er stor fornøyd, grei pris og linjer på linje med NGT. Hvis de leverer på TN sin løsning så er de bundet av samme hastigheter som alle andre. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Catch har jo kampanje nå da. Velger du 1300/384 koster det 0,- å etablere seg. Tror jeg skal kjøpe den linja der selv Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 skjønner ikke helt www.firstmile.no jeg, det er jo ikke noen form for bredbånds bestilling der? er addr annerledes? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 skjønner ikke helt www.firstmile.no jeg, det er jo ikke noen form for bredbånds bestilling der? er addr annerledes? Sjekk nummeret ditt, er det utbyggd så skal det komme opp en bestillingsmulighet. Lenke til kommentar
cooltech Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Nå har jeg endelig fått fatter villig til å skaffe bredbånd men han vil ha telenor men jeg sier det er bedre med alt annet en telenor... jeg har funnet ut hvem jeg kan få: BlueCom FirstMile Tele2 Telenor Tiscali men ikke NextGentel Hvem av disse er best?? Personlig ville jeg gått for Bluecom pga grei pris, stabile linjer, godt utstyr og en oppegående og kompetent kundeservice med kort ventetid. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 ikkje ta tele 2, meir nedetid trur eg ikkje er mogleg. Dessuten så har dei ELENDIG utenlands routing. Mitt beste råd er faktisk å flytte. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 ikkje ta tele 2, meir nedetid trur eg ikkje er mogleg. Dessuten så har dei ELENDIG utenlands routing. Mitt beste råd er faktisk å flytte. Han har tross alt mulighet å få bb fra Firstmile, man flytter ikke da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå