ikariam1234 Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 Hei. Jeg lurer på om det har noe å si hvor skjevt grafikkortet er, eller om det er "farlig". Det er ganske tungt så er vel derfor det skjer Bilde ble ikke så bra, men håper dere ser Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 Tipper det er kabinettet som er skjevt, eller at hovedkortet er montert inn skjevt. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 "GPU Sag" er ganske vanlig. Det du kan gjøre, er å sette inn en liten skrue på oversiden av tappen fra skjermkortet som stikker ut på baksiden av hovedkortet. Lenke til kommentar
ikariam1234 Skrevet 11. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2020 (endret) Så da er det ihvertfall ikke "farlig"/skadelig?, går egentlig fint? Er mest bekymret for at dette er skadelig og kan ødelegge f.eks. grafikkort Endret 11. januar 2020 av ikariam1234 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 Ganske sikker på det ligger "anti sag bracket" i esken til skjermkortet ditt Mitt MSI RTX kort hadde hvertfall det ? Lenke til kommentar
ikariam1234 Skrevet 11. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2020 15 minutes ago, Mumriken said: Ganske sikker på det ligger "anti sag bracket" i esken til skjermkortet ditt Mitt MSI RTX kort hadde hvertfall det ? Du har rett i det ja, men det er ikke plass grunnet nettverkskortet Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 Bruk løsningen jeg foreslo. How to video her: Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 (endret) 8 minutes ago, ikariam1234 said: Du har rett i det ja, men det er ikke plass grunnet nettverkskortet Ikke om du bruker det nederste pci-e sporet til nettverkskortet? Endret 11. januar 2020 av Mumriken Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 En plastbit eller strips fikser saken om du er bekymret, eneste måten du skal klare å virkelig ødelegge noe er om du mister kabinettet i bakken og vekten til skjermkortet ødelegger PCI slotten. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 Skjønner ikke hvorfor "vannrette" hovedkort kabinett ikke er mer vanlig Mange nye kabinett er like brede som hovedkortet og med slike løsning så trenger det ikke være så dyp/lang, så en sparer plass på pulten, pluss at en kan lagre ting oppå boksen uten fare for at det faller av fordi den er så smal Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 https://www.ebay.com/itm/VC-1-01-Graphics-Card-GPU-Brace-Support-Video-Card-Sag-Holder-Holster-Bracket/123713793166 En slik løser problemet pp nåværende og neste pcbygg. Finnes selvfølgelig do it yourself løsninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå