Lite kreativt navn Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 Hei, noen jeg kan ringe ang. missbruk av Ritalin og benzo. Vanlig lege er ikke aktuelt fordi de vil ta fra meg de lovlige reseptene. Vil helst ha noen jeg kan ringe idag,z Takk! Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 Hva er problematikken? Har du tatt for mye? Lenke til kommentar
Lite kreativt navn Skrevet 11. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2020 Jeg misbruker sjeldent, men når jeg fjør tar jeg alt for mye og finner på mye dumt.Tar ca. 3x anbefalt Ritalin dose til jeg går til (har resept). ser etter noen profesjonelle eg kan snakke med, helst idag, som ikke skriver noe i journalen Lenke til kommentar
Lite kreativt navn Skrevet 11. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2020 Så spørsmålet er om det finnes åpen rustelefon idag Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 Hvis du har tatt for mye, kan du forhøre deg med Giftinformasjonen og forholde deg til deres anbefalinger. De er døgnåpne hele uka. Nummeret deres er 22 59 13 00. Lenke til kommentar
Lite kreativt navn Skrevet 11. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2020 Jeg har ikke tatt dødelig dose nei, problemet er at jeg misbruker de og ønsker noen å snakke med om hvorfor og hvordan slutte Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 Hvorfor skal du ringe akkurat idag da? Hva gjør at det haster idag? Rustelefonen er åpen på mandag i alle fall, kan det vente til da? Lenke til kommentar
det Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 (endret) Har du forsøkt https://forum.doktoronline.no/? Jeg vet at det i hvertfall finnes en pensjonert psykiater der, som garantert kan svare på både rus og avhengighet. Ser ikke bort i fra at det finnes andre kompetente der også. Mener å huske at det også finnes en allmennpraktiker som ofte deltar på Psykiatri-underforumet der. Endret 11. januar 2020 av det La til: Mener å huske at det også finnes en allmennpraktiker som ofte deltar på Psykiatri-underforumet der. 1 Lenke til kommentar
Biff1 Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 Hei, det er lov å ringe uten å oppgi navnet sitt og forklare hva du har på hjertet. Du kan starte med å forklare(spørre) at du er usikker på hvor du skal henvende deg. 3 Lenke til kommentar
Lite kreativt navn Skrevet 11. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2020 Hjertelig takk, alle sammen 1 Lenke til kommentar
Lite kreativt navn Skrevet 12. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2020 Har bestemt meg for å være ærlig med legen, hvilke konsekvenser kan jeg forvente? 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 Lite kreativt navn skrev (21 minutter siden): Har bestemt meg for å være ærlig med legen, hvilke konsekvenser kan jeg forvente? Kanskje at medikamentene du hadde resept på blir redusert eller avslått og at du blir videresendt til psykiatri/behandlingssenter? Dette er bare antakelser, så ta dette med noen klyper salt for å si det sånn. Men vit at helsevesenet er til for at folk skal få hjelp. Å være ærlig med fastlegen sin er viktig, selv om det kan være vanskelig. 1 Lenke til kommentar
Lite kreativt navn Skrevet 12. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2020 ? Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 Lite kreativt navn skrev (8 timer siden): Har bestemt meg for å være ærlig med legen, hvilke konsekvenser kan jeg forvente? Konsekvensene tenker jeg går i at du får hjelpen du trenger! Veldig stort av deg, og bra om du åpner deg opp for fastlegen! 1 Lenke til kommentar
Lite kreativt navn Skrevet 14. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2020 Har nå gjort det, og det var garantert riktig valg. Takk for feedbacken, og anbefaler alle som er i en lignende situasjon til å gjøre det samme 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå