Cocheeze Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Noen som har erfaring med å kjøpe dvd-plater fra denne siden http://www.neogames.co.uk Har ganske billige plater da, men lurer på om noen vet noe om kvalitet, leveringstid og så videre? Mvh c0cheeze Endret 28. desember 2003 av Cocheeze Lenke til kommentar
Snowy74 Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Kjenner ikke til siden du nevner, pleier å kjøpe mest fra www.play.com eller www.pokerindustries.com Du får filmen iløpet av en uke, aldri no tull. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 dvdon passe god leveringstid(har jeg hørt) og billig port. har aldri kjøpt derfra før selv. +norsk side Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Play dått com har jeg bestilt en hel hurv med plater fra. Aldri noe problem. DVD strax er også helt grei. DrErling Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Kjenner ikke til siden du nevner, pleier å kjøpe mest fra www.play.com eller www.pokerindustries.com Du får filmen iløpet av en uke, aldri no tull. Snowman: er lov å lese innlegget før du poster da. såvidt jeg vet selger ikke play.com dvd-r/rw+r/rw plater... Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Kjenner ikke til siden du nevner, pleier å kjøpe mest fra www.play.com eller www.pokerindustries.com Du får filmen iløpet av en uke, aldri no tull. Tror ikke han nevnte noe om film da,men! Men husk at det fort kan bli kødd med toll og slikt fra utland. Opplevd det selv et par ganger. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 (endret) Dere 3 øverste,Vet dere hva dere svarer på? Etter hva jeg lese så er det TOMME dvd plater han lurer på ikke film/spill... TaZ Endret 31. desember 2003 av taz Lenke til kommentar
Cocheeze Skrevet 1. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2004 (endret) Var dvd-r/dvd+r plater jeg lurte på ja. Platene er jo rimelige da £12.76 for 25 DVD-R plater er ikke galt. http://www.neogames.co.uk/product.php?xPro...3d21be127ca558e Men jeg lurer jo på leveringstid, kvalitet og så videre. Noen som vet om andre steder de selger billige DVD-r/DVD+r? mvh c0cheeze Endret 1. januar 2004 av Cocheeze Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Bulkpaq er andresortering fra Princo, mao. ikke noe å satse på. Med mindre du har tenkt å kjøpe ganske mange hundre, og helst mer enn 1000, blir det neppe noe særlig å tjene på å kjøpe fra utlandet. Husk at det kommer ganske mye frakt, og i tillegg mva. Lenke til kommentar
magio Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Det er heller ikke mange dvd-brennere som liker Princo plater.... Mange som ikke vil lese de eller noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå