Trinket Skrevet 10. januar 2020 Del Skrevet 10. januar 2020 Skulle gjerne ha skannet bøker til pdf filer. Ønsker helst å sende dem til noen som gjør det profesjonelt. Men et program som prøver å rette på buen som er i sidene på boka etter at jeg har tatt det med mobilkamera kunne jeg også tenkt meg. Takk for svar! Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 10. januar 2020 Del Skrevet 10. januar 2020 Høres litt tungvint ut. Hva med å google etter en pdf-versjon av bøkene? Mye som ligger ute på nett, om ikke lovlig akkurat så ligger nå hvertfall der Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 10. januar 2020 Del Skrevet 10. januar 2020 Finnes maskiner som blar om og gjør dette automatisk. Evt. kan du kutte av ryggen på bok og legge boken i en kopimaskin og skanne Lenke til kommentar
Trinket Skrevet 11. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2020 (endret) Marcus Halberstram skrev (9 timer siden): Høres litt tungvint ut. Hva med å google etter en pdf-versjon av bøkene? Mye som ligger ute på nett, om ikke lovlig akkurat så ligger nå hvertfall der Finner ikke disse bøkene. Trenger et alternativ. Luske_Ludvig skrev (9 timer siden): Finnes maskiner som blar om og gjør dette automatisk. Evt. kan du kutte av ryggen på bok og legge boken i en kopimaskin og skanne Ja, tenkte på de, men de koster litt og har ikke tenkt å kjøpe noen med det første. Lurte på om noen med en slik skanner gjør det mot betaling... Endret 11. januar 2020 av Trinket Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 Hvis det er bøker du allerede eier, så skal det sikkert å greit så lenge du kun bruker PDF'en selv. Men hvis du har tenkt å distribuere boka/bøkene, så må du i alle fall tenke over lovligheten. Ikke at jeg skal sitte på en høy hest selv, men bare så du er klar over det, og muligens forsiktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå