cfenzo Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 ferdig med design, og jobber med backend-biten på en LAN-side.. hva synes dere om designen? URL: lancorp 04 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Meget bra! - Blåe linker med underline i nyhetene passet ikke inn i det ellers så pene designet - Mouseover i menyen bør få preload, merket det faktisk ikke før etter en stund at det var mouseover der. - Ble veldig tomt i bunnen av siden i 1280x1024 Det var det lille jeg hadde av negativt, ellers likte jeg siden meget godt! Behagelige farger og oversiktelig oppsett. Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg har aldri sett ett så stilig design på en lan-side Har ingenting konstuktivt å komme med. Godt jobbet Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Meget fin side du har laget, ser nesten ingenting som jeg kan klage på. (!) Hvis du ser på Party Info så står det "/Sp?rsm¥l og svar/" i menyen, det kan du rette på.. Og de blåe linkene på nyheter delen. Ellers meget bra side. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 WOW! MEGET BRA! - eneste er som pc sier de blå linkene - vet ikke helt hva en blomst har med LAN å gjøre da - preload, yeah + vanvittig stilig meny! + oversiktlig + bra fargevalg Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 - ikke ferdig me link-color biten.. hehe.. hadde nesten glemt det.. - preload ja.. skal ta en titt på det.. - tomt i bunnen.. spørs helt på innholdet.. blir jo mere innhold når man har innhold, og da igjen mindre tomt.. - blomst.. vel.. tja.. hehe.. lite med gfx på en pc uten 3dsmax og uten nett-tilgang, så da tar man hva man har.. - /Sp?rsm?l og svar/... en liten character encoding mismatch.. blir fixa når backend er klar... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Veldig bra! Likte godt fargevalget, siden er pen og oversiktlig, finner egentlig ikke noe konstruktivt å komme med. Godt jobbet Lenke til kommentar
huf Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Flott side. Fikser du det som er blitt sagt her, så har du en sikker vinner. Nydelig design. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Det var en veldig fin side. Fargene og alt. Hvilket program er det du bruker? Dreamweaver? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 photoshop, dreamweaver mx og notepad.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) DW og notepad? Er ikke det ganske unødvendig, da dreamweaver har et eget kodefelt? Endret 28. desember 2003 av flodhest Lenke til kommentar
huf Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 DW og notepad? Er ikke det ganske unødvendig, da dreamweaver har et eget kodefelt? Sikkert bare til småforandringer.. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 hehe... legger ut sia via gammal pc me winME (grøss) som jeg ikke har tatt meg bryet med å installere dwmx på.. så.. da bruker man notepad.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Hehe, det er sånn å forstå ja. Sorry for OT. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Nice side! -Som PoleCat sa; veldig tomt under innholdet i 1280x1024, Powered by.. ser litt feilplassert ut -Også som nevnt tidligere: blå linker... +Alt som ikke er nevnt over! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) powered by er bare synlig ved non-IE.. pga IE har dårlig png støtte (ingen alpha transparency støtte), og den er plassert så langt ut pga hvis noen skulle resize bildet, så vil den alltid ligge nederst, og hadde den vært lenger til venstre villden overlappa annet innhold... EDIT > trykkleif Endret 28. desember 2003 av cfenzo Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Dette er veldig pent. Er slike sider som får meg til å droppe designet jeg holder på med, og begynne på nytt. Men, husk å sett a img {border: 0;} Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 veldig stilig har ikke noe å komme med (annet enn blålinkene). smooth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå