Odyssey346 Skrevet 10. januar 2020 Del Skrevet 10. januar 2020 hvorfor i all helvete er dette en """"erstatning"""" for ADSL? herregud. vi kan ikke a fiber men dette er mye værre. Telenor er dritt fra før av men dette er en nedgradering fra ADSl. Uansett, sinne over Hei. Jeg har en switch. Den spiller jeg spill på, hvis du ikke viste det. Når vi fikk nytt LTE internet fra telenor, var NAT type D. Dette er en nedgradering fra våres ADSL. Men, jeg spiller jo ofte Team Fortress 2 nå men jeg har fortsatt lyst til å spille Splatoon2 og smash Men kan jo ikke det hvis jeg ikke kan fikse dette! Er det mulig å fikse det? Pluss, jeg har noen spill på PC som jeg ikke kan spille online pga dette. Pluss, jeg får værre ping enn det jeg hadde i ADSL. Og at telenor løy at man kan spille på dette nette er ikke kult. Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 10. januar 2020 Del Skrevet 10. januar 2020 Ro ned, skift APN til internet.public, sjekk at UPNP er aktivt. Nyt spill videre som om du fortsatt hadde halvsliten kobberlinje 1 Lenke til kommentar
Odyssey346 Skrevet 10. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2020 Janvik skrev (1 time siden): Ro ned, skift APN til internet.public, sjekk at UPNP er aktivt. Nyt spill videre som om du fortsatt hadde halvsliten kobberlinje Endre telenor(standard) sin telenor.smart til internet.public? 1 Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 10. januar 2020 Del Skrevet 10. januar 2020 2 hours ago, Odyssey346 said: Endre telenor(standard) sin telenor.smart til internet.public? Riktig Lenke til kommentar
Erik Knudsen Skrevet 30. juni 2021 Del Skrevet 30. juni 2021 (endret) Og sjekk at NAT mode er Konus... Endret 30. juni 2021 av Erik Knudsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå