Nizzen Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 2 minutes ago, Betroz said: Det er ikke dårlig, men det er et par ting som ikke er så bra : - SATA SSD som festes på baksiden av hovedkortet er såpass nærme baksiden av CPU at temps blir påvirket. Ikke kritisk, men det skjer. - Vifter man har i front av kabinettet lager lyd over ~800 rpm, og det er ikke sånn behagelig "whooosh" lyd jeg snakker om. Jeg måtte jo klippe bort "gitteret" bak på Luxe 2 for at det skulle holde kjeft. Gitter forran vifter er ikkje altid en god idè Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 26. september 2020 Forfatter Del Skrevet 26. september 2020 7 minutes ago, Nizzen said: Jeg måtte jo klippe bort "gitteret" bak på Luxe 2 for at det skulle holde kjeft. Gitter forran vifter er ikkje altid en god idè I P500A er det bare front panelet av mesh som er der, og det kan man IKKE klippe bort Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 Da var Komplett utsolgt. De hadde 50+ på lager tidligere idag. Håper jeg blir fornøyd med airflow i dette kabinettet, define c var horribelt ? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 26. september 2020 Forfatter Del Skrevet 26. september 2020 (endret) 18 minutes ago, bekimc said: Da var Komplett utsolgt. De hadde 50+ på lager tidligere idag. Håper jeg blir fornøyd med airflow i dette kabinettet, define c var horribelt ? Du snakker om den hvite utgaven du. Den sorte har dem mange igjen av. https://www.komplett.no/search?q=Phanteks+P500+Air Endret 26. september 2020 av Betroz Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 Javisst har du nå rett, litt trøtt nå ja... ? Lenke til kommentar
J-nome Skrevet 9. oktober 2020 Del Skrevet 9. oktober 2020 (endret) Digital Impulse har den på lager https://www.digitalimpuls.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=189769&WebSiteMapNodeID=1000001 Endret 9. oktober 2020 av J-nome add link Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 bekimc skrev (På 26.9.2020 den 23.11): Da var Komplett utsolgt. De hadde 50+ på lager tidligere idag. Håper jeg blir fornøyd med airflow i dette kabinettet, define c var horribelt ? Jeg var en av de som var kjapp å sikre meg før de gikk fri Jeg luktet at disse kom til å ryke sykt kjapt. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 15. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2020 28 minutes ago, Frode789 said: Jeg var en av de som var kjapp å sikre meg før de gikk fri Jeg luktet at disse kom til å ryke sykt kjapt. Jeg var vel den første i Norge som fikk en P500A allerede i første uka i August 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. oktober 2020 Del Skrevet 15. oktober 2020 3 minutes ago, Betroz said: Jeg var vel den første i Norge som fikk en P500A allerede i første uka i August Første som kasta kassa ut av huset også? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 15. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2020 10 minutes ago, Nizzen said: Første som kasta kassa ut av huset også? Nei, jeg bruker det enda Venter å ser hva Fractal Design kommer med fremover. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 6. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2021 Kjøpte like gjerne et P500A (non-RGB) kabinett til jeg for min film/media PC. Ikke noen fancy kabler eller noe sånt, og har de stygge Noctua viftene på D15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå