Anathema Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 (endret) Morning's! Til dags dato har jeg en Maxtor 80gb ATA133, denne har en tendens til å "skørre" hvis noen skjønner hva jeg mener... jeg vil gjerne ha en sata disk : http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...9&GrpID=10&s=pl har Maxtor forbedret seg på støynivå på sine hdd'er ? Eller budre jeg gå får seagate eller wdd? Det skal være en 80 - 120... Endret 28. desember 2003 av Jerix Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Kan iallefall trygt anbefale Seagate som både stabil og rolig disk. Kan nesten vedde på at maxtor har forbedret seg når det gjelder støy men de er vel ikke kjent som de som lager så mye støy heller. WD er vel mer støyete. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Ok, takk for raskt svar! Så, det er inget problem å blande to hdd'er? en ATA133 og en Sata150? Maxtor og seagate går også bra å kombinere? Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 uansett åssen harddisk du skal kjøpe, så blir den veldig støysvak med med zalmans harddisk kjøler. Har selv en maxtor 120gb 8mb temmelig sikker på at den er like støysvak som en seagate uten zalmans kjøler. http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet587.htm Lenke til kommentar
Morph3us Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Maxtor bråker kanskje litt mer enn Seagate men ikke så høyt som WD uansett, de er ekstreme.. Har selv en Seagate 160gb S-ata og jeg er kjempefornøyd... Tror ikke det er noe problem å kjøre ata-133 sammen med s-ata...ikke i raid så klart...heller ikke noe problem å kjøre maxtor & seagate sammen.. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Test av 4 s-ata disker hos PCWN 04.12.03 Se også www.storagereview.com Lenke til kommentar
ErikH Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Jeg henta en maxtor 160gb s-ata disk i dag og jeg må si at den lager endel 'knatrelyder' under skriving ihvertfall, har enda ikke kopiert så mye fra disken til å vite om det er et problem da også. I motsetning til wd 120gb ide disken jeg har som bare lager en jevn lyd og blander seg inn med lyden av viftene. Jeg hadde valgt seagate dersom komplett hadde hatt inne overgang fra vanlig strøm til s-ata strøm når jeg bestillte, velger noe annet enn maxtor neste gang ihvertfall. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 enten seagate barracuda eller WD raptor (10 000rpm) har en raptor på den nye pcen, den bråker litt, men er utrolig rask koster 1000 for 34 GB.... Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Har bygget pc'r med maxtor disker i høst og alle disse var nesten lydløse Men bygget en før jul og den hadde slike knitrelyder når den jobba Jeg tror det varierer veldig på disse diskene. Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 kjøpte 2 maxtor s-ata 80gb disker hos komplett for ca 2mnd siden. er meget fornøyd, de er meget stille etter min mening Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jeg hadde valgt seagate dersom komplett hadde hatt inne overgang fra vanlig strøm til s-ata strøm når jeg bestillte, velger noe annet enn maxtor neste gang ihvertfall. Har bestillet ein Maxort 160 S-ATA, men tenkte ikkje på å kjøpa overgang frå vanlig strøm til s-ata strøm, trudde detta var med i pakken med harddisken? Correct me if i'm wrong: so eg treng altso å kjøpa ein overgang? Mhv Espen Lenke til kommentar
Morph3us Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg hadde valgt seagate dersom komplett hadde hatt inne overgang fra vanlig strøm til s-ata strøm når jeg bestillte, velger noe annet enn maxtor neste gang ihvertfall. Har bestillet ein Maxort 160 S-ATA, men tenkte ikkje på å kjøpa overgang frå vanlig strøm til s-ata strøm, trudde detta var med i pakken med harddisken? Correct me if i'm wrong: so eg treng altso å kjøpa ein overgang? Mhv Espen Du trenger ikke overgang på Maxtor Lenke til kommentar
SunMaster Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hei. Jeg har 2x Maxtor 250gig sata i min maskin. Samlet sett støyer de mindre enn den ene 120gig WDen jeg kastet ut, og jeg er storfornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå