stjerneskru Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 (endret) Slo meg plutselig at jeg ikke har brukt min gode, gamle stasjonære PC på over fem år, og at det ikke lenger er noen vits i at den står og tar opp plass. Bootet den opp og den funker helt fint, men aner altså ikke om det er noe vits i å prøve å gi den bort eller om jeg bare skal lempe den over på gjenvinningsstasjonen. Takknemlig for innspill. Specs: core i5-2500k / 8 gig ram / radeon hd 5800 / 0 harddisker (alt nappet ut) fractal design midi-tower kabinett / 550w PSU / Viewsonic Flexscan S2401W monitor befinner seg sentralt i oslo Endret 9. januar 2020 av stjerneskru 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 (endret) Den tipper jeg at du fort får gitt bort på finn ? Eller i tråden Datadeler som gis bort Endret 9. januar 2020 av frohmage 1 Lenke til kommentar
stjerneskru Skrevet 9. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2020 1 minute ago, frohmage said: Den tipper jeg at du fort får gitt bort på finn ? Eller i tråden Datadeler som gis bort Ahh, flott! Den tråden ser lovende ut Takker Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 9. januar 2020 Del Skrevet 9. januar 2020 Ja, det er en glimrende tråd! Hadde du lagt ut dette for en uke siden ville jeg gjerne kommet opp og henta skjermen selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå