lain Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Er det noe seriøst galt med førstesiden nå??? Får kun blanke sider/poster der ukens tilbud skulle vært. Ingen bilder og ingen tekst!!! Fungerer fint her. Ser f.eks komplett sine ukenstilbud ifra mandag 4. februar. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 5. februar 2013 Del Skrevet 5. februar 2013 Kom plutselig til live her også etter at ie, firefox og chrome hadde stått i 5 minutter så ble det liv Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Bra det ordnet seg. Må sjekke ut PS.no senere i kveld. Ser det mangler litt der. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Men denne uka har ikke komplett ukens tilbud, de har visst ukens utvalgte som henviser til den kampanjen de har hatt lenge Lurer på om ukens tilbud kommer tilbake neste uke eller om de har sluttet for godt Endret 18. februar 2013 av Goodall Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2013 Ser nå at Komplett har «Ukens anbefaling». Skal få lagt inn dette når jeg kommer tilbake fra påskeferie. 1 Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Da er iallefall komplett tilbake. Tar det litt og litt denne uken. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hmmm er netshop på vei ut??? Kjære kunde. Eierselskapet bak Netshop, XL Distribusjon AS har i dag meldt oppbud. Vi kan derfor ikke ta i mot nye ordre for tiden. Dersom du har en åpen ordre hos oss anbefaler vi at du logger deg inn og trykker slett på din ordre. Da vil reservasjonen på ditt kort også bli slettet. Dette skjer normalt innen 48 timer. Du vil uansett ikke risikere å miste dine penger, da vi ikke trekker penger fra ditt kort før varene sendes. Dersom du har spørsmål vedrørende dine ordre, send mail til [email protected], så svarer vi så raskt vi kan. Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Netshop er konkurs, så ja, de er på vei ut om du vil kalle det det. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Det var trist Jeg handlet mere hos netshop enn f.eks komplett. Forbauser meg at netshop også ryker før ps.no :-O Hmm mener å huske at elkjøp/lefdal mente de skulle ta knekken på disse butikkene, er det mulig at det er I ferd md å skje? Det er jo mobiler og nettbrett som er I farta om dagen, datakomponenter er det vel bare oss hardbarka nerder som bryr seg om lol .P edit: Da er det vel bare å fjerne den fra forsiden Orjanp Endret 4. juni 2013 av Goodall Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Netshop sleit veldig med dårlig rykte pga dårlig service, og de sleit også på pris i perioder. Men det er et par egne tråder om netshop konkursen, så anbefaler dem om du ønsker å diskutere tingene rundt konkursen. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 PS er tilbake, MPX er oppdatert sånn at det fungerer og Netshop er borte. Hvis noen har tips til andre butikker som har ukenstilbud, så tips meg. Er kanskje litt lite med bare tre. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 (endret) PS er tilbake, MPX er oppdatert sånn at det fungerer og Netshop er borte. Hvis noen har tips til andre butikker som har ukenstilbud, så tips meg. Er kanskje litt lite med bare tre. Dersom noen butikker over mangler, så er dette en oversikt over alle som skal være med i listen. Komplett.no Netshop.no MPX.no Var vel Netshop som skulle bort ikke ps.no? kompletthome.no er også ferdig, bare å fjerne den også Endret 10. juni 2013 av Goodall Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Hehe, gikk litt fort der kanskje. Feilen er rettet opp. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Ja nå var det ikke mye på første siden gitt Lurer på om denne tråden har levd sitt jeg Jeg mener nå er det jo bare komplett, ps og mpx som har ukens tilbud? Komplett har jo byttet til ukens anbefalinger og det er ikke alltid jeg er sikker på om det er tilbud eller ei. Men denne uken er anbefalingene tilbud hvertfall. Føler liksom at det er ikke mange nok butikker til at denne tråden er like genial lengere... Men uansett gjerne fiks forsiden igjen, av vane kommer jeg til å klikke innom hehe Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 24. september 2013 Forfatter Del Skrevet 24. september 2013 Heisann ja. Alt var borte. Har tenkt tanken at det kanskje ikke var så mange som benyttet den lengre. Men har ikke kommet så langt at jeg har sjekket antall visninger i løpet av en uke. Det er som du sier, litt få butikker. Men, skal ordne opp sånn at tilbudene kommer tilbake. 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Kommer tilbake av og til :B Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 ach doch! vel, takk for innsatsen Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 For de som er ute etter SSD med litt høyere kapasitet, ser det ut til at Dustin har ett par greie tilbud gående: https://www.dustinhome.no/product/5010801339/intel-910-series-800gb-pci-e-520-series-120gb-sata https://www.dustinhome.no/product/5010801298/intel-910-series-400gb-pci-e-520-series-120gb-sata Lenke til kommentar
C64C Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 (endret) For den som vil handle fra hytta i Sverige: Timesalg på komplett.se https://www.komplett.se/k/kcf.aspx?id=14759 Tror Komplett kjører timesalg i kveld på sine norske sider også. Endret 25. juni 2015 av C64C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå