lain Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Så lenge det er brukergenerert, og du ikke tjener penger på det. Er det vel innenfor forumets regler. Du er jo med å skaper trafikk til prisguiden også vil jeg tro, via alt av produktlinker, jeg bruker de i det minste når jeg skal sjekke hvor bra et tilbud faktisk er. Its a win win. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Dustinhome.no mangler. Men de kjører "kampanje" over 1-2 uker i stedet for ukens tilbud. Men for oss kunder er det vel stort sett det samme? Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Nå er det et eller annet som ikke er helt på track med første par butikkene, netshop og komplett som har forandra på no på sidene sine? eller no annet som har borked seg? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Kan ikke si at jeg fant noe galt. Alle tilbudene er der, og linkene går dit de skal. Hvordan ser det ut hos deg? Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Glemte såklart å ta screenshot. Var bare en liste med linker. Men det var kun på netshop og komplett, ser ut til å være i orden nå, sikkert noe her som hang. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Satser på at det er i orden nå. Endret 2. mars 2011 av Orjanp Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) De ekstremt observante vil se at PS.no er tilbake. Etter å ha fått en forespørsel fra PS.no, så skal vi(jeg og PS.no) nå se på hva som skal til for at de skal kunne bli en permanent del av tråden igjen. De er derfor tilbake for å kunne avdekke potensielle problemer, slik at de kan fikses. Kudos til PS.no EDIT: Har nå passert en halv million visninger av tråden. Tråden har nå vært aktiv i 7 år og 2 måneder. I tillegg har nettsiden ca. 1.000 unike brukere hver måned, som tilsammen besøker siden 15.000 ganger og ser på 35.000 sider. Antall treff på siden, som inkluderer visninger av alle bilder, filer o.l. passerer snart 300.000 i måneden. Endret 5. mars 2011 av Orjanp Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Men når man klikker på ps.no sinde produkter kommer man bare til http://ukenstilbud.net/ edit: Å ja kudos til PS.no som vil være med på førstesiden Endret 5. mars 2011 av Goodall Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Var litt kjapp der ja. Scriptet genererer ikke linkene korrekt. Ingen av tilbudene går dit de skal, med unntak av Komplett siden de er først. Skal se på det. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2011 Tar jeg ikke helt feil nå, kan jeg si «Job done». Ser ut som det fungerer som det skal. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Tar jeg ikke helt feil nå, kan jeg si «Job done». Ser ut som det fungerer som det skal. Ser bra ut nå ja Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 8. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2011 Ps.no er ramlet ut. Skal se hva jeg kan gjøre med det. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 14. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) Da er PS.no tilbake. Tok litt tid grunnet mye å gjøre siste fem dagene. Endret 14. mars 2011 av Orjanp Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Soundgarden linken virker ikke... Får bare en 404 melding. Ellers kjempebra at du enda holder liv i disse oppdateringene! -T Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Soundgarden funker de gangene de har ukens tilbud...m.a.o de har ikke ukens tilbud akkurat nå! Ja de har tilbud både her og der...men noen ganger har de også ukens tilbud i tilegg til de andre tilbudene Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2011 Har lagt til Dustinhome også. De er litt spesielle da de har flere rullerende tilbud på framsiden. Derfor får jeg bare plukket opp et tilfeldig utvalg ved hver oppdatering. Det betyr i praksis at de tilbudene som vises i denne tråden vil variere litt gjennom uken. For å se alle tilbudene, må dere innom Dustinhome sin nettside og oppdatere siden. Lar det være slik for øyeblikket. Å skulle endre scriptene for å ta høyde for denne rulleringen vil ikke bli prioritert nå. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Ja det er forstårlig...søker man på kampanje hos Dustinhome å krysser av 100 varer pr. side for man 5 sider. M.a.o pr. nå har de ca. 500 varer på kampanje! Ikke småtteri akkurat Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 veldig bra at du fremdeles orker å holde denne oppdatert. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Det er ikke så mye jobb lengre. Det meste går automatisk. Holder på med ny nettside da den gamle har endel mangler. Blir også en endring på rss-feedet etterhvert. Så det er endel læring i dette og. Og så går jeg for å få den lengst aktive tråden på diskusjon.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå