Gå til innhold

Ukens tilbud samletråd!


Anbefalte innlegg

Så lenge det er brukergenerert, og du ikke tjener penger på det. Er det vel innenfor forumets regler.

Du er jo med å skaper trafikk til prisguiden også vil jeg tro, via alt av produktlinker, jeg bruker de i det minste når jeg skal sjekke hvor bra et tilbud faktisk er.

 

Its a win win.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

De ekstremt observante vil se at PS.no er tilbake.

 

Etter å ha fått en forespørsel fra PS.no, så skal vi(jeg og PS.no) nå se på hva som skal til for at de skal kunne bli en permanent del av tråden igjen. De er derfor tilbake for å kunne avdekke potensielle problemer, slik at de kan fikses. :)

 

Kudos til PS.no

 

 

EDIT: Har nå passert en halv million visninger av tråden. Tråden har nå vært aktiv i 7 år og 2 måneder. I tillegg har nettsiden ca. 1.000 unike brukere hver måned, som tilsammen besøker siden 15.000 ganger og ser på 35.000 sider. Antall treff på siden, som inkluderer visninger av alle bilder, filer o.l. passerer snart 300.000 i måneden.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Har lagt til Dustinhome også. De er litt spesielle da de har flere rullerende tilbud på framsiden. Derfor får jeg bare plukket opp et tilfeldig utvalg ved hver oppdatering. Det betyr i praksis at de tilbudene som vises i denne tråden vil variere litt gjennom uken. For å se alle tilbudene, må dere innom Dustinhome sin nettside og oppdatere siden.

 

Lar det være slik for øyeblikket. Å skulle endre scriptene for å ta høyde for denne rulleringen vil ikke bli prioritert nå.

Lenke til kommentar

Det er ikke så mye jobb lengre. Det meste går automatisk.

 

Holder på med ny nettside da den gamle har endel mangler. Blir også en endring på rss-feedet etterhvert. Så det er endel læring i dette og. Og så går jeg for å få den lengst aktive tråden på diskusjon.no ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...