Gå til innhold

Ukens tilbud samletråd!

Anbefalte innlegg

1395,- :dribble:

Har Z-5500 fra før, men hadde jeg hatt med bank-id'n min her jeg er nå så hadde jeg bestilt, for den prisen der er GOD

+ At jeg tror en nyere revisjon av den kontroll boksen er det jeg har mest lyst på.

Har visst hvert mye rart og mange rariteter med disse kontroll boksene. Nyere har ikke alltid vært bedre heller :hmm:

Tilbudet varer frem til 16:00 hvis ikke lageret har blitt tømt før det ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt å se at serveren har blitt bært.

Ser ellers at endel av januarsalgene har ganske dårlige priser. Det er nok rotfestet i folket at det lønner seg å kjøpe i januar. Også da bør man sjekke prisen...

I romjula vurderte jeg å kjøpe en surroundforsterker på Soundgarden. Forsterkeren kostet da 2.995. Nå står den til 3.995 og påklistret "TILBUD" på bildet - som nesten alle andre produkter der også gjør.

Nok en gang synes jeg det er verd å advare mot at selv om alle salg handler om å øke omsetning er det ikke alle salg som handler om å øke omsetning med å kutte priser.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar

Ja, og derfor kaller ikke Elkjop/Expert/Leftal det for salg lengre, men fest el.l. Da kommer de unna med at prisene ikke er så bra som man skulle tro.

Jeg ser at enkelte gjennom lokalavisen klager på at Elkjøp har økt prisen rett før salget .

Som om Elkjøp var den enste butikken som har gjort det .

Jeg har egentlig lurt på om de faktisk har økt prisen på "gamle" produkter eller om det er "nye" produkter som har overtatt , slik at det virker som en prisøkning.

Lenke til kommentar

Det er både-og. De setter definitivt opp (og ned) prisene på eksisterende modeller. Samtidig ser man hele tiden "NY PRIS" på modeller som butikkene har hatt inne hele tiden.

Jeg har sett historiske priser forsvinne fra prisjakt.no (selv om de fortsatt vises på grafen). Siden jeg tviler på at de tar bort priser for å skjule dem, kan jeg ikke skjønne annet enn at nettbutikkene gjør følgende:

Produkt X hos Elshopbutikken er en Samkia X1 og har prisen 200.

Produkt Y hos Elshopbutikken er en Samkia X1 og har prisen 300.

Denne vil ikke vises på prisjakt.no, ford prisjakt.no kun viser den billigste Samkia X1 hos Elshopbutikken.

Produkt Y hos Elshopbutikken setter ned prisen til 250.

Prisen på Produkt X settes opp til 400.

Da vil "kun den billigste" Produkt Y vises, og det er den til 250. Som aldri har kostet 200. Jeg tolker i alle fall teksten på Prisjakt slik.

Men dette er kun spekulasjoner og paranoia. Men priser HAR forsvunnet fra historikken.

/OT

Endret av tommyb
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Beklager. Må bare legge meg helt flat. Har jobbet litt for mye de siste ukene til at det har blitt tid til å se på det. Det ligger forøvrig høyt oppe på prioriteringslista. Så satser på at jeg får en pustepause fra jobb snart slik at jeg får ordnet opp.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja det har blitt veldig stille her etter at 1. siden har blitt så utrolig bra :)

+ At det er slutt med diskusjoner rundt tilbudene, litt trist er jo det da. Men det er godt du klarer å holde den vedlike og tar deg bryet da det kan se ut som ingen bruker den, nettopp fordi det er så stille her.

Uansett tråden er GULL og måtte den leve i 100 år til :new_woot:

Lenke til kommentar

I og med at jeg hadde litt tid etter nattevakten i påvente av at samboeren min skulle stå opp, ordnet jeg MPX. Så nå er dem tilbake. Mangler da Mamoz og Multicom. De kommer sikkert plutselig. :)

Da er det snart i seng for en ny vakt klokken tre.

Forøvrig er det kanskje ønskelig med link til prisjakt i stedet for eller i tillegg til prisguiden. Det blir neste punkt på lista når jeg har oppdatert de to siste nettbutikkene.

Lenke til kommentar

Diskusjon rundt tilbud stoppet vel siden det ikke virket å ha noen effekt på nettbutikkene. Tilbudene som har kommet det siste året har i altfor stor grad vært på bærbare pcer og tv. For ekte datanerder blir det totalt uinteressant, vi vil da vel ha tilbud på interne komponenter, nye SSDer og annet snadder til pc. Men det er vel i tv og slikt at fortjenestene ligger...

Noen av butikkene er flinkere enn andre da, det må selvsagt kunne sies.

Lenke til kommentar

Har endret litt i oppsettet i første innlegg. Alle tilbudene er satt opp med float slik at de benytter hele bredden til skjermen. Ble litt rotete, men lengden på innlegget ble redusert. Kom gjerne med tilbakemeldinger på hvordan dette fungerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...