Goodall Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jaja detaljer detaljer Det skal vi ikke henge oss opp i hehe Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Første siden har ikke oppdatert seg i dag Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Ja, det har du jo rett i. Serveren gikk ned i går. Har glemt å restarte den. *springer opp på loftet for å restarte serveren* Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Done. Tok litt lengre tid enn forutsatt med restarten. Serveren har stått på i 7 måneder, og trengte scanning av alle diskene. Men nå skulle det være oppdatert. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Denne tråden er en gull sak Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Soundgarden har ukens tilbud http://www.soundgarden.no/offers.cfm?path=258 Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Trodde jeg hadde lagt dem til. EDIT. Done... Endret 17. november 2009 av Orjanp Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 litt for lenge siden det var aktivitet her så med det ØNSKER JEG DENNE TRÅDEN og alle som bruker den ET GODT NYTT ÅR. Må det komme mange fine tilbud i 2010 også Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Ser ut som om ting fungerer nå. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Denne helgen har visst NETSHOP super weekend Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) SSD-en der frister veldig! Endret 28. februar 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 komplett har ikke oppdatert seg i dag jo... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Ser ut som om det er i orden nå. Du var bare 15 minutter for tidlig ute. Tilbudene oppdateres fire ganger i døgnet. Så Komplett nådde ikke oppdateringen klokken tre, og ble dermed oppdatert klokken ni i stedet for. Ørjan... Lenke til kommentar
Pop Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Kommer MPX, PS.no og Multicom tilbake i oversikten? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. april 2010 Forfatter Del Skrevet 9. april 2010 Beklager det, skal se på det til helga. Når det gjelder Ps.no så ble de fjernet som et resultat at html koden på siden deres har en tendens til å endre seg i takt med nye tilbud. Det gjorde at det ble mye manuelt arbeid med å holde de oppdatert. Derfor ble de fjernet. Så jeg har ikke noen umiddelbare planer om å legge dem til igjen. Men det kan selvsagt endre seg. Ørjan... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Beklager det, skal se på det til helga. Når det gjelder Ps.no så ble de fjernet som et resultat at html koden på siden deres har en tendens til å endre seg i takt med nye tilbud. Det gjorde at det ble mye manuelt arbeid med å holde de oppdatert. Derfor ble de fjernet. Så jeg har ikke noen umiddelbare planer om å legge dem til igjen. Men det kan selvsagt endre seg. Ørjan... Klarte du å ta bort komplett i helgen nå eller? Ble jo helt forvirra når jeg så netshop øverst Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 13. april 2010 Forfatter Del Skrevet 13. april 2010 Fikk ikke tid til å gjøre noe med det. Men ser at det nå er nødvendig med en reparasjon på scriptene. Har satt av tid til det i morgen. Så da blir det gjort. Helt sikkert. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Da tror jeg at ting skal være i orden. Gjenstår å se etter at serveren har gjort sitt, men det fungerer tilsynelatende når det kjøres manuelt. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Herlig tråd dette. Takk for arbeidet og alt du legger ned i prosjektet. Vurderer Xbox 360 250GB tilbudet med seks spill og to kontrollere. Spørs bare om jeg har behov for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå