Shruggie Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hva i ... http://www.psdata.no/ps.asp?it=135280 OT: Takk for at du fortsetter med tråden, Orjanp Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Da er tråden oppdatert. Har omskrevet skriptene, slik at navnene skal bli bedre. Har ennå ikke fått tid til å teste hvor bra de nye scriptene fungerer, så dersom dere oppdager noen feil, så si i fra. Foreløpig er det kun denne tråden som vil nyte godt av oppgraderingen. Skal se om jeg får videreført det til nettsiden i løpet av helgen. Mamoz er nå tilbake. Skal se om det ikke blir en ordning med bilder på Multicom også. Ørjan... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Da er tråden igjen oppdatert. De mest oppmerksomme vil kanskje oppdage at Multicom har fått bilder. Nettsiden nyter nå også godt av omskrivningen av scriptene. Så der er navnene også forbedret. Det gjenstår å se hvilke bugs som dukker opp. Det kan se ut som om det er noe feil med scriptet da det er to feil i tilbudene. Netshop mangler et bilde til ett tilbud. Årsaken er at det ikke er noe bilde hos Netshop. Mamoz mangler også et tilbud. Årsaken der er at linken er feil hos Mamoz. Så feilen ligger hos nettbutikken, og ikke i scriptet. Ørjan... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Da er tråden oppdatert. Ørjan... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Tråden er nok en gang oppdatert. Ørjan Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Tror du skulle tatt over denne her også jeg Orjanp mikeshardware Jeg mener den har stått stille siden 31.07.07 Han virker ikke like dedikert/motivert..... Orjanp..din vilje og innsats fortjener nok en Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Nå måtte jeg flire litt her... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Det er en av følgene av å ha lagt inn bilder til Multicom. Skal se om jeg kan finne en løsning på dette. Tråden er igjen oppdatert. Ørjan... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Ok. Jeg prøver meg på en annen måte. Alle tilbudene genereres som bilder. Foreløpig betyr det at det mangler link til prisguiden, men det er noe som vil komme etterhvert. Fordelen med denne, er at tråden hele tiden vil være oppdatert slik som nettsiden siden det genereres et nytt bilde når tilbudene oppdateres. Får se hvordan denne fungerer nå framover. Ørjan... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Kan se ut som om ting fungerer som forutsatt. Tråden ble oppdatert automatisk. Ørjan... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Kan se ut som om ting fungerer greit. Hvis noen oppdager noe feil, så si i fra. Ørjan... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Kan ikke se du har med Japan Photo sitt supertilbud på eos 30D til 3999.- Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Har lagt til link til prisguiden. Hvis noen opplever noen feil, så gi beskjed. Ørjan... Endret 29. februar 2008 av Orjanp Lenke til kommentar
Nator Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 HPX.no har ikke Ukens Tilbud lenger, og det har de heller ikke hatt på veldig lenge. Sidene er bare blanke som vanlig. Så de kan lett fjernes fra andre post i denne tråden! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Den er grei. Takk skal du ha. Ørjan... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 HDDVD ned i 37 kroner.. http://www.ezydvd.com.au/promo.zml?pid=746...&himg=pr740 Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 PS.NO har jo fått ny side jo! Og ingen egen side for ukens tilbud...bare sånn flash dritt eller hva det kalles som sirkulerer produktene. Det betyr vel at det blir vanskelig å få med PS.NO sine tilbud her det da? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Den er nok verre ja. Ps.no er sansynligvis ute ja. Ørjan... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 ps.no er med igjen http://www.ps.no/UkensPrisbomber.aspx husk å fiks hjemmesiden også da og du kan jo sikkert fjerne hpx på hjemmesiden også Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Hadde et håp om at de ville komme tilbake igjen. Det er ikke første gangen at dette er gjort. Skal se på nettsiden om ikke så lenge. Den trenger en komplett overhaling. Litt mer arbeid enn hva jeg har tid til for øyeblikket dessverre. Takk for tipset. Ørjan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå