Gå til innhold

Ukens tilbud samletråd!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er tråden oppdatert.

Har omskrevet skriptene, slik at navnene skal bli bedre. Har ennå ikke fått tid til å teste hvor bra de nye scriptene fungerer, så dersom dere oppdager noen feil, så si i fra. Foreløpig er det kun denne tråden som vil nyte godt av oppgraderingen. Skal se om jeg får videreført det til nettsiden i løpet av helgen.

Mamoz er nå tilbake. Skal se om det ikke blir en ordning med bilder på Multicom også.

Ørjan...

Lenke til kommentar

Da er tråden igjen oppdatert. De mest oppmerksomme vil kanskje oppdage at Multicom har fått bilder. Nettsiden nyter nå også godt av omskrivningen av scriptene. Så der er navnene også forbedret.

Det gjenstår å se hvilke bugs som dukker opp.

Det kan se ut som om det er noe feil med scriptet da det er to feil i tilbudene. Netshop mangler et bilde til ett tilbud. Årsaken er at det ikke er noe bilde hos Netshop. Mamoz mangler også et tilbud. Årsaken der er at linken er feil hos Mamoz. Så feilen ligger hos nettbutikken, og ikke i scriptet.

Ørjan...

Lenke til kommentar

Ok. Jeg prøver meg på en annen måte.

Alle tilbudene genereres som bilder. Foreløpig betyr det at det mangler link til prisguiden, men det er noe som vil komme etterhvert.

Fordelen med denne, er at tråden hele tiden vil være oppdatert slik som nettsiden siden det genereres et nytt bilde når tilbudene oppdateres. Får se hvordan denne fungerer nå framover.

Ørjan...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hadde et håp om at de ville komme tilbake igjen. Det er ikke første gangen at dette er gjort. :)

Skal se på nettsiden om ikke så lenge. Den trenger en komplett overhaling. Litt mer arbeid enn hva jeg har tid til for øyeblikket dessverre.

Takk for tipset.

Ørjan...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...