Gå til innhold

Ukens tilbud samletråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er tråden oppdatert.

 

Ørjan...

 

Ikke datoene :p:lol: Er 17.des i dag ;)

 

Og hvem av butikkene er oppdatert egentlig? :whistle: Gikk inn på ukenstilbud hjemmesiden din og der så alle tilbudene anderledes ut....Tror du egentlig har glemt og oppdatere første siden jeg......:whistle:

 

 

Beklager. Jeg som har rotet. Var noe trøbbel med scriptet som gjorde at tilbudene ikke oppdaterte seg. Jeg oppdaget det ikke. Takk for tipset. :)

 

Til dere andre to, takk takk...

 

Nå skal det være oppdatert.

 

Ørjan...

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Se der ja ;) NÅ ble det andre boller ja hehe

 

Best og skryte litt også da :p

 

Du gjør en FANTASTISK JOBB, og er det noe feil så rettes det fortere enn fortest :thumbup:

 

Ingen tvil om at denne tråden kommer til å leve i 100 år til......hvis du orker så lenge da ;)

 

Håper det....kan ikke se for meg en verden uten denne tråden

 

Personlig bruker jeg denne mye mer enn jeg klikker inn på hjemmesiden din, selvom den oppdateres automatisk hele tiden...så er det noe eget med å lese denne tråden :love:

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Ja, de aller fleste benytter nok denne tråden. Men det virker som om det er endel faste som benytter nettsiden. Antall besøkende er relativt likt uke for uke.

 

Nå ble nettsiden laget for å lære litt php/html/css. Derfor kommer jeg til å oppgradere den siden straks jeg får tid. Det samme gjelder for scriptene som henter ut tilbudene. De skal endres slik at bl.a. produktnavnene blir bedre.

Nettsiden ble også laget for at jeg skulle ha en backup når jeg f.eks. dro på ferie. Den oppdateres automatisk fire ganger i døgnet, hver dag, hele året. Forutsatt at internettilbyderen min gjør jobben sin. :)

 

Videre så skal flere butikker inn i tråden. :)

 

 

Ørjan...

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Godt nytt år Orjanp ;)

 

Tenkte jeg bare skulle nevne at den linken til ps.no på hjemmesiden ikke virker....her er en link som funker: http://www.psdata.no/ps.asp?weekoffer=true

 

om det er den som kommer til å funke utover eller om den blir byttet skal jeg ikke tippe på da.....

 

og btw..uke 1 det var forrige uke :p

 

Ellers er det godt å se at tråden lever i 2008 også :woot:

 

Takk for tipset. :)

 

Den kommer nok til å leve i 2008 også ja.

 

Det er noen av butikkene som for øyeblikket ikke er inne. Men det blir forhåpentligvis bedre når jeg har fått omskrevet scriptene. Dessverre tar det litt tid da jeg ikke har så mye tilgjengelig for øyeblikket.

 

Ørjan...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...