Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Var ikke så dum den skjermen. Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 *mine innlegg* Flott tråd! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Forslag: hva med å faktisk samle alle tilbudene på en side? Det er ikke så veldig interessant for meg å vite hvem som har tilbudet, det er jo selve tilbudet som er interessant. Det hadde derfor vært mer brukervennlig om siden listet opp alle ukens tilbud med et notat om hvilken nettbutikk tilbudet kom fra. Det hadde også vært kjekt om teksten kunne ha stått ved siden av bildet, istedet for under. Når det er en lengre liste med ting så er det vanskelig å se om teksten er tilknyttet bildet over eller under. Begge delene vil komme når jeg oppdaterer designet på nettsiden. Dessverre har jeg lite tid fram mot desember, så jeg er ikke sikker på om jeg får oppdatert den før begynnelsen av desember. Tilbudene er oppdatert. Ørjan... Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Begge delene vil komme når jeg oppdaterer designet på nettsiden. Dessverre har jeg lite tid fram mot desember, så jeg er ikke sikker på om jeg får oppdatert den før begynnelsen av desember.Umulig å lese bakover i tråden, da alt jeg finner er "*mine innlegg*" og lignende fine kommentarer Så derfor spør jeg like godt her: hvilken nettside? Lenke til kommentar
klute Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Må ha den, bare må ha den - i *mine innlegg*!! Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 er det ikke på tide å rydde lit i denne tråden ? her er det alt for mage innlegg til at man får noen oversikt . jeg ønsker bare at det skal være enklere å finne frem. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Alt står i første og andre post, alt oppdateres der. Endret 26. oktober 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
whom Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Både Komplett og Netshop kjører Superweekend med tilbud i helgen. Netshop kjører ikke denne hver helg, men det er tydelig at de satser massivt når den først kjøres. Noe bra, annet dårlig. Kan trekke frem en fin Demobrukt gaming-PC på tilbud til 6k med skjerm. På den andre side er det også et tilbud på de demobrukte pcene som ble brukt under 'The Experience'. Dem er listet til 8k , men uten skjerm. Sistnevnte er også dårligere rent spillmessig en den første til to tusen billige og mefulgt skjerm. Om du ikke er interessert i affeksjonsverdien som følge av nerdenes blod og svette på Experience-PC-en, hadde jeg heller bygger den ny selv og spart via Handlekurv-Prisguiden. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Begge delene vil komme når jeg oppdaterer designet på nettsiden. Dessverre har jeg lite tid fram mot desember, så jeg er ikke sikker på om jeg får oppdatert den før begynnelsen av desember.Umulig å lese bakover i tråden, da alt jeg finner er "*mine innlegg*" og lignende fine kommentarer Så derfor spør jeg like godt her: hvilken nettside? Se signaturen min. Ørjan... Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 genialt, nå kan jeg endelig avskrive meg fra alle nyhetsbrevene og i stedet få det samlet i rss Takker! Lenke til kommentar
ssf Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Mine innlegg i tilfelle Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Tråden er oppdatert. Ørjan... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Har Mamoz tatt ferie fra ukens tilbud eller? Jeg mener uke 41 begynner å bli en liten stund siden Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg som glemte å fjerne dette datoen. Har litt problemer med scriptet. Har ikke hatt tid til å se på det ennå. Det er årsaken. Ørjan... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Orjanp...mente ikke på forsiden Er ikke du som sinker Mente selve MAMOZ, hjemmesiden dems har ikke kommet lengre enn uke 41! Derfor jeg spurte om noen visste om MAMOZ har tatt ferie hehe.. Lenke til kommentar
oladunken Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Forslag: hva med å faktisk samle alle tilbudene på en side? Det er ikke så veldig interessant for meg å vite hvem som har tilbudet, det er jo selve tilbudet som er interessant. Det hadde derfor vært mer brukervennlig om siden listet opp alle ukens tilbud med et notat om hvilken nettbutikk tilbudet kom fra. Det hadde også vært kjekt om teksten kunne ha stått ved siden av bildet, istedet for under. Når det er en lengre liste med ting så er det vanskelig å se om teksten er tilknyttet bildet over eller under. Alle tilbudene (samt tilbud fra ytterligere webshops) er allerede samlet på én side på tilbudsjegeren på: http://www.check4news.com/tilbudsjeger Alle webshopene sjekkes for priser flere ganger i timen (sannsynligvis noe overflødig med tanke på at det er mye uketilbud her). Kopiering av bilder er nok en copyright-issue dessverre (tror jeg), så snapshot-funksjonalitet er benyttet isteden (se små ikoner ved pris). Dette fungerer ikke 100% for alle sitene men er likevel kanskje en god erstatning for produktbildene(?). Men snapshot'ene vurderes fjernet fordi de ikke ser ut til å virke 100% for alle linker og fordi jeg ikke vet hvor godt det fungerer med kontinuerlig oppdaterte linker. Børge http://www.check4news.com Endret 30. oktober 2007 av oladunken Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Glimrende site! Men jeg har en forespørsel. 1. Kunne du gjort lagersalg og demovarer søkbare? 2. Og i andre ledd laget en notify/watchdog funksjon? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Kanskje ikke helt riktig å poste dette her, men Elkjøp har noen virkelig gode mobiltilbud om dagen. Spesielt gjelder det SE W950i og M600i. Selv kjøpte jeg en M600i for 1500 kroner uten abonnement. Klikk her for tilbudet! Endret 31. oktober 2007 av Nuffern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå