Orjanp Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Psdata og Mamoz er oppdatert. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Da er netshop tilbake, og pcutstyr har nye tilbud. Ørjan... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Thanks for the effort Følger ekstremt mye med nå for å catche et godt tilbud på skjermkort fremover. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Thanks for the effort Følger ekstremt mye med nå for å catche et godt tilbud på skjermkort fremover. 8791767[/snapback] Det skjrmkortet til 700 nå, er det et bra tilbud da? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Da er komplett oppdatert. ørjan... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Det er alltid Komplett som er tidligst ute og oppdaterer Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Det stemmer. De oppdaterer natt til mandag. Det har vært noen endringer hos MPX, Mamoz og Pcutstyr. Ørjan... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Netshop og psdata er oppdatert. En endring har det også vært hos MPX. Ørjan... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Trust Surge Guard PW-3100 - overspenningsvern 50,- kroner Sjekk prisguiden 1548560[/snapback] Er det noen som vet om denne har god kvalitet og gir høy sikkerhet? Jeg synes prisen høres for god ut til å være sann. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Kan jeg aldri tro. Nå er ikke jeg ingeniør, men tviler på at et overspenningsvern til en 50 lapp er rask nok til å stoppe et lynnedslag. Den jeg har koster vel 1200,- og reagerer ned på 14 pico sekund. Men som sagt så er ikke jeg ekspert på området. Det beste er vel å kjøpe noe som er godkjent av forsikringsbransjen. Jeg hadde nok heller gått for denne: http://www.tryggogsikker.no/html/141.html Eventuelt den andre, men koster en del mer. Endret 12. juni 2007 av Howard B Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg snakket faktisk nå med Trygg og Sikker. Og de sa at slike produkter fungerer bare som et sluttvern. For at man skal være godt beskytta mot lynnedslag så må man i tillegg ha et grovvern som monteres i sikringsskapet. Dette gjelder spesielt i eneboliger som visst nok er mer utsatt enn blokker, bygårder og lignende. Men filteret vil uansett ha sin effekt. Merkelig nok så fikk jeg beskjed om da jeg kjøpte min min Pronic TelePro 4+ at den skulle stoppe lynnedslag fullt ut. Den skal tåle 10 kA. Litt usikker på om det er mye i den forstand? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hmm.. mpx har andre tilbud en det som står her http://www.mpx.no/default.aspx?phg=11&txt=...=Ukens%20tilbud Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 De fleste slike "overspenningsvern" er ikke verdt tittelen. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hmm.. mpx har andre tilbud en det som står her http://www.mpx.no/default.aspx?phg=11&txt=...=Ukens%20tilbud 8853371[/snapback] Som nevnt før i denne tråden, ikke så lenge siden, MPX bytter et produkt her og et produkt der så derfor er sjelden alle produktene 100% på første siden. Synes det er jævla teit av MPX og ikke bytte alle på en gang, men de har valgt å bytte her og der så da er det ikke lett for Orjanp og holde den 100% hele tiden. Da måttet han jo oppdatert MPX vær jævla dag. Så da er det bedre at den i hvertfall blir oppdatert 2 ganger i uken. Orjanp gjør en super jobb og jeg tror hvis han hele tiden skulle hatt MPX 100% tror jeg neppe han hadde fått tid til noe annet. Med andre ord: tilbudene på MPX kan variere fra mandag til tirsdag, tirsdag til onsdag, onsdag til torsdag o.s.v Jeg har i hvertfall ikke funnet et systemet i galskapen dems. En dag bytter de et produkt en annen dag tre, man vet liksom aldrig Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Ok, for å spørre på en annen måte: Hva er forskjellen på det ukens tilbud-"overspenningsvernet" og denne? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Hmm.. mpx har andre tilbud en det som står her http://www.mpx.no/default.aspx?phg=11&txt=...=Ukens%20tilbud 8853371[/snapback] Som nevnt før i denne tråden, ikke så lenge siden, MPX bytter et produkt her og et produkt der så derfor er sjelden alle produktene 100% på første siden. Synes det er jævla teit av MPX og ikke bytte alle på en gang, men de har valgt å bytte her og der så da er det ikke lett for Orjanp og holde den 100% hele tiden. Da måttet han jo oppdatert MPX vær jævla dag. Så da er det bedre at den i hvertfall blir oppdatert 2 ganger i uken. Orjanp gjør en super jobb og jeg tror hvis han hele tiden skulle hatt MPX 100% tror jeg neppe han hadde fått tid til noe annet. Med andre ord: tilbudene på MPX kan variere fra mandag til tirsdag, tirsdag til onsdag, onsdag til torsdag o.s.v Jeg har i hvertfall ikke funnet et systemet i galskapen dems. En dag bytter de et produkt en annen dag tre, man vet liksom aldrig 8853637[/snapback] Det stemmer. Det er vanskelig å holde MPX oppdatert i forumet. Nå vil nettsiden være bedre oppdatert, da den automatisk oppdateres hver 6. time. Forøvrig skal alle være oppdatert nå. På forespørsel er Multicom nå ett nytt medlem av ukens tilbud. Ørjan... Endret 16. juli 2007 av Orjanp Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Da jeg leste du hadde tatt med multicom Orjanp trodde jeg den bare hadde fått en link Ble positivt overrasket at du hadde tatt med produktene Men da må jeg jo spørre, kommer det bilder der også da eller? Endret 13. juni 2007 av Goodall Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Skulle til å informere om det. For øyeblikket er det ikke mulig da Multicom ikke benytter bildefiler med filendelse. Den benytter en link som ser slik ut. http://www.multicom.no/di.ashx/10503279/50/54 Dette tillater ikke forumet som link til bilde. Dermed er det ikke mulig. Men det er mulig jeg kan komme rundt dette etterhvert. Vi får se. Så foreløpig må tråden klare seg uten bilder. Nettsiden og rss-feedet har forøvrig bilder. Ørjan... Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ok, for å spørre på en annen måte: Hva er forskjellen på det ukens tilbud-"overspenningsvernet" og denne? 8853682[/snapback] I teorien så har Trust sin padde overspenningsvern og filter, men de på clasern bare er padder. I praksis så oppfører nok alle tre seg ganske likt. Dvs. som en helt vanlig padde uten noe mer. Jeg vurderer å kjøpe Pronic SuperPro10, bare jeg finner den til en overkommelig pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå