Orjanp Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Da er komplett, psdata og netshop oppdatert. Og takk for de gode tilbakemeldingene. Ørjan... Endret 9. april 2007 av Orjanp Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 MPX er tilbake. Ørjan... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Elsker denne tråden av hele mitt hjerte! Husker jeg ikke helt feil så jobber du på postterminalen, du kan få en kopp kaffe hos meg en dag for det gode arbeidet du gjør Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 14. april 2007 Forfatter Del Skrevet 14. april 2007 Jobber på postterminalen i Tromsø ja. Men som oftest om natta. Sorterer ekspresspakker. Enn du? Nå drikker jeg ikke kaffe, man du skal ha takk for tilbudet. Nå er også Mamoz tilbake. Det var på tide. Ørjan... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Da er også Pcutstyr tilbake. Får de hvor lenge det varer. Flittig maur denne helga. Ørjan... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hva med å kjøpe www.ukenstilbud.no og lage en side som oppdateres automatisk med produkter på 'ukens tilbud' hos de forskjellige butikkene? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Jobber på sorteringa om ettermiddagen så da spørs det vel om jeg i det hele tatt har sett deg på terminalen? Må du oppdatere alle tilbudene manuelt eller er det en viss form for automatikk i det? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Skal ikke se bort i fra at vi har sett hverandre. Har jobbet en god del på ettermiddag i fjor. Nå er det mest automatikk i dette. Har noen python scripts som henter ut tilbudene, og legger dem ut på nettsiden. Det eneste jeg er nødt til å gjøre manuelt, er å legge det inn i forumet. Scriptet genererer en tekstfil med alt ferdig formatert med bbcode, så det er en enkel copy - paste som skal til. Hadde det ikke vært for at jeg automatiserte dette, hadde nok tråden vært død i sommer. Har hatt veldig mye å gjøre i det siste året. Derfor har det også tatt tid å fått mpx og mamoz tilbake. Når det gjelder eget domene, så fikk jeg et i orden i dag faktisk. Domenet er http://ukenstilbud.net. Og det er oppe å går nå. Skal legge inn en redirect fra det gamle området i løpet av morgendagen. Ørjan... Endret 16. april 2007 av Orjanp Lenke til kommentar
qdos Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Av en eller annen grunn forsvinner denne tråden fra mine innlegg etter noen uker. Eneste grunnen til å få den inn igjen er å legge igjen en melding...slik som dette... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Av en eller annen grunn forsvinner denne tråden fra mine innlegg etter noen uker. Eneste grunnen til å få den inn igjen er å legge igjen en melding...slik som dette...8396511[/snapback] Det er vel et par måneder siden sist du postet her nå: Finnes det en annen måte å legge tråden til "mine innlegg" enn å måtte legge inn en meningsløs kommentar?7849648[/snapback] Det går an å bruke "Favoritter" i stedet for "Mine innlegg". Bare trykk på "Legg til i favoritter" øverst i tråden så legger den seg i "Favoritter" helt til du velger å slette den derfra. "Mine innlegg" er kun for tråder med egne innlegg i. Trådene man har deltatt i forsvinner etter en stund hvis man ikke poster mere. Øverst på siden "mine innlegg" går det an å velge hvor lang tid man vil at det skal ta før de forsvinner. Valgene er fra 2 måneder til aldri. 7855084[/snapback] Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 Da er komplett oppdatert. Ørjan... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Digg og ha med Mamoz og PcUtstyr igjen Den hjemmesiden med ukens tilbud, vil det bli at alle butikkene får med bilder der til slutt eller? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. april 2007 Forfatter Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Det vil vise seg. Vil legge til flere butikker etterhvert. Men det skulle ikke være noe i veien for det. Da er netshop, psdata og mamoz oppdatert. Ørjan.. Endret 16. april 2007 av Orjanp Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Da har jeg oppdatert mamoz og mpx. Ørjan... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 MPX med helgetilbud jo Håper de fortsetter med dette Og hadde ikke gjort noe om Netshop hadde sine helgetilbud litt oftere også Må nesten skryte litt av Komplett her, de svikter ikke med sine helgetilbud Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Da er komplett oppdatert. Ørjan... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Netshop og psdata er oppdatert. Ørjan... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Det har vært oppdateringer hos mpx og mamoz. Ørjan... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Mamoz er oppdatert. Ørjan... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Komplett er oppdatert. Ørjan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå