Tjohei Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 OT: Hang ikke helt med på det du skrev der, men på denne siden hos DinSide sier de at du kan sende inn bidrag til [email protected]... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Da er komplett oppdatert. Ørjan... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Bilder @ mpx funker ikke og... "SHG.no sitt HW.no tilbud! - kan teas vekk; utdatert! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Bildene var jeg klar over. Glemte å nevne det i forrige innlegg. Skal fjerne SHG.no sitt hw.no tilbud. Takk for tilbakemeldingene. Ørjan... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Da er psdata og netshop oppdatert. Bildene er også tilbake. Ørjan... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Elkjop.no har jo også ukens tilbud jo, er elkjop verdig nok til å være med her? Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Har ikke komplett satt opp førprisen på Dynavoice F6 ? Mener jeg sjekket den for bare noen dager siden og at den da var 995,- Det var også førprisen på ukens tilbud helt til førprisen ble forandret opp til 1295,- nå i ettermiddag. Ser ut som et realt svindelforsøk fra komplett dette !? Direkte ulovlig? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Fin fin tråd. *mine innlegg* Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Elkjop.no har jo også ukens tilbud jo, er elkjop verdig nok til å være med her? 7715137[/snapback] Har lagt merke til at de har det. Har vurdert det, men ikke kommet så langt at jeg har lagt dem til. Så det skulle vel ikke være noe problem å ha dem med. Alle er oppdatert. Ørjan... Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Fin fin tråd. *mine innlegg* 7729606[/snapback] Ja Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Da er komplett og netshop oppdatert. Ørjan Lenke til kommentar
10owen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Er ikke den Toshiba laptopen hos Netshop et bra kjøp ? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Er det en grunn til at Amentio ikke er med over listen som har ukens tilbud? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Helgetilbudene på komplett har fått seg ny link: http://www.komplett.no/k/kcf.asp?id=1227 Men jeg lurer litt på om denne forandrer seg fra helg til helg nå I hvertfall så trenger man ikke den linken som er i første tråd lengre, enten kan man jo se om den linken min funker hver helg eller bare rett og slett ha link til komplett.no Lenke til kommentar
bendik92 Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 dette var en nyttig link ^^ Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Er det en grunn til at Amentio ikke er med over listen som har ukens tilbud? 7791599[/snapback] Nei. Var ikke klar over at de hadde tilbud. Fant riktignok ikke ukenstilbud, men det var lagersalg, auksjon og kampanjetilbud. Takk for tipset. Helgetilbudene på komplett har fått seg ny link: http://www.komplett.no/k/kcf.asp?id=1227 Men jeg lurer litt på om denne forandrer seg fra helg til helg nå I hvertfall så trenger man ikke den linken som er i første tråd lengre, enten kan man jo se om den linken min funker hver helg eller bare rett og slett ha link til komplett.no 7808077[/snapback] Har endret linken. Så får vi se om den endrer seg til helga. Da er alle oppdatert. Mamoz er foreløpig ikke helt med. Har ikke hatt tid til å ordne det. Skal gjøre det så fort jeg får tid. Ørjan... Lenke til kommentar
whom Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Takker for at du fortsatt holder oppe arbeidet. Settes sterkt pris på! Lenke til kommentar
qdos Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Finnes det en annen måte å legge tråden til "mine innlegg" enn å måtte legge inn en meningsløs kommentar? Lenke til kommentar
whom Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Finnes det en annen måte å legge tråden til "mine innlegg" enn å måtte legge inn en meningsløs kommentar? 7849648[/snapback] Det burde det absolutt.. Du kan jo opprette en tråd i "tilbakemelding til forumet" Men du har funksjonen "følg dette emnet", som det sterkt oppfordres til å bruke. Problemet er at denne funksjonen ikke funker godt nok. Eller snarveien burde i så fall lige i menyen til venstre, tilsvarende "Mine innlegg", og overvåkingen må ikke slettes etter en viss tid. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 "Fellowes DVD-cover 199,- kroner Sjekk prisguiden" Er dette kun snakk om vanlige DVD-cover i plast? En 5-pakning? Jeg har da sett det til både 19 og 29 kr andre steder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå