Orjanp Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Da er netshop, psdata, mpx og mamoz oppdatert. Psdata er ikke helt i vater for øyeblikket. Får se om det går seg til. Da har vi passert 1000 innlegg i tråden. Ørjan... Endret 7. november 2006 av Orjanp Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 URLene i PSdata er ikke fyllt ut ser det ut til.Står [url=] overalt Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Er klar over det. Nevnte det i innlegget over. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Da er litt av hvert oppdatert. I tillegg er Psdata fikset. Ørjan... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Ser at Mamoz og MPX har oppdatert tilbudene sine etter 7. nov Ellers er det vel bare å si som man alltid sier når man svarer noe i denne tråden: STÅ PÅ Orjanp, er utrolig flott at du holder denne tråden i livet. HÅPER du holder ut i mange år til Tror denne tråden nesten blir brukt mer enn prisguiden, p.g.a at de fleste av oss har lyst til å kjøpe på tilbud hehe. Man har jo blitt utrolig avhengi av denne tråden i løpet av årene edit: btw, nå trenger vel ikke mamoz ligge under andre butikker som har ukens tilbud lengre Endret 9. november 2006 av Goodall Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 MPX er oppdatert. Så ingen endringer hos Mamoz. Grunnen til at Mamoz fortsatt ligger under andre butikker, er at jeg ikke ville fjerne dem før jeg var helt sikker på at Mamoz ville bli værende som en del av ukens tilbud. Bra å høre at det er noen som bruker tråden. Så er ikke arbeidet forgjeves. Ørjan... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 "at det er noen som bruker tråden"... Klart vi bruker tråden! Du er fremdeles min helt, Orjanp. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Ørjan: Følg med på antall visninger. Det er ganske mange som leser tråden jevnlig selv om vi ikke skriver her. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Jepp... minst en gang i uken, her... Lenke til kommentar
Talker Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 *sette på mine innlegg* utrolig bra tråd! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Ørjan: Følg med på antall visninger. Det er ganske mange som leser tråden jevnlig selv om vi ikke skriver her. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7256637[/snapback] Det var ikke så veldig alvorlig ment. Tråden har vel omtrent 1000 treff i uka. Det er jo ikke så gærnt. Så jeg kommer ikke til å legge tråden dø i dag iallefall. Ørjan... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Syns HW.no kunne ha lagt dette som en feature på siden, eller i prisguiden (Eller hvor det passer best) slik at enda flere som ikke vet om tråden legger merke til jobben Orjanp har utrettet. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Det har så vidt jeg vet vært diskutert om hw.no skulle tilby en ukens tilbud tjeneste. Men det har tydeligvis ikke vært aktuellt siden det ikke er blitt gjort. Ørjan... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Syns det er rart, men nå er det ikke jeg som styrer det heller Det får gjøre som de ønsker, var bare et forslag som jeg tror ville ha blitt populært blant brukerne. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Ny uke, nye tilbud. Komplett, Mpx og Mamoz er oppdatert. Ørjan... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Da er Netshop oppdatert. Ørjan... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Bra foretak. Legge til i mine innlegg. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Ja, med tanke på ukens tilbud , dette kortet http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=325105&cks=WYO Er det bedre enn Sapphire X800XT PE 256mb PCI-E ? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Ja, med tanke på ukens tilbud , dette kortet http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=325105&cks=WYO Er det bedre enn Sapphire X800XT PE 256mb PCI-E ? 7276030[/snapback] ENDEL bedre ja. Du vil garantert merke forskjell. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Fin tråd. *bookmark* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå