Gå til innhold

Ukens tilbud samletråd!


Anbefalte innlegg

Mener at DDMR (Det Digitale Mørkerom) også har Ukens tilbud. De har også Spesialtilbud i ny og ne. Som f.eks. i dag fikk jeg et vidvinkelobjektiv til halv pris ^^

 

www.ddmr.no

6619638[/snapback]

Check

 

På tide å fjerne Articom... ikke vært i funksjon på evigheter

6630900[/snapback]

Check

 

Databutikken har gjort om sidene sine ser jeg! Og p.g.a det funker ikke linken lenger så jeg anbefaler at den linken blir bare gjort om til forsiden.

 

http://www.databutikken.com/no/Default.aspx

 

Ikke lett å se ukens tilbud der heller liten firkanta boks med ukens tilbud :no: Lyser ikke mot deg for å si det sånn

6695618[/snapback]

Check

 

Multicom og DDMR har jo også ukens tilbud (sånn at det er sagt) ;)

6697105[/snapback]

Check

 

Fjernet www.XD.no. Fant ikke noe tilbud der.

Da skulle listen være oppdatert. Takk for hjelpen. :)

 

Da nærmer det seg helg.

 

Ørjan...

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Steike, nå kjør det i fingrene etter å bestille. Det var knallbillig. Jeg har lyst på den selv om jeg lovet meg selv å vente med neste LCD-TV til jeg får 1920x1080 til en bra pris.

6721704[/snapback]

Blir ikke 1366x768 litt i underkant ved 40 tommer? Tror nok heller jeg ville slått til på Funai 32" LCD til kun 4995!

Endret av Westen
Lenke til kommentar

Jo, det kan godt hende. Pixlene er så store som 0,65 millimeter * 0,65 millimeter. Altså på størrelse med et knappenålshode. Jeg fikk ikke solgt den relativt nye LCD-TVen jeg har nå til den prisen jeg ville ha så det endte uansett med at jeg ikke bestillte den 40" TVen.

 

Dermed ser det foreløpig ut til at jeg venter til 1920x1080 på minst 37" blir billig før jeg oppgraderer.

 

PS. Er det flere som har lagt merke til at Ukens tilbud hos komplett på Videoseven 40" har ført til et prisras på denne TVen i andre nettbutikker? Nå har komplett satt sin pris opp til 11995kr igjen, mens andre nettbutikker selger den nå helt ned til 9330kr. Før forrige ukens tilbud var prisen i andre nettbutikker bare ned mot ca 10.600kr.

Lenke til kommentar

Gjorde det i begynnelsen. Men det blir rett og slett for mye arbeid. Hadde to alternativer. Fjerne linken til prisguiden, eller bruke to eller tre av de første bokstavene i produktbeskrivelsen fra nettbutikken (den er i mange tilfeller veldig dårlig). Det ble det siste. Er klar over at den løsningen der dårlig.

 

Hvis noen har noen tips om hvordan dette kan gjøres bedre, vil jeg gjerne vite det. Enten i tråden, eller via pm. Men det kommer ikke til å bli gjort manuellt for øyeblikket.

Er startet på Master Informatikk, i tillegg til at jeg jobber 75% ved siden av. Driver i tillegg med noe småoppussing hjemme. Så tiden er dyrebar dette året. :)

 

Takk for tilbakemeldingene. Setter veldig stor pris på dem.

 

Ørjan...

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...