Orjanp Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Da er komplett.no oppdatert. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Kjempebra påfunn, liker folk som faktisk tar seg tid til å gjøre andres hverdag lettere *Bookmarked* Vet noen når tilbudsgrabberen kommer opp igjen? Keep up the good work Endret 10. mars 2004 av Jonhoo Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Da var hwb.no, psdata.no og mpx.no oppdatert. Lenke til kommentar
whom Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Synes Orjanp burde få en slags stjerne som viste at han var spessiel som belønning for strevet! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Synes Orjanp burde få en slags stjerne som viste at han var spessiel som belønning for strevet! Helt enig, men aner ikke hva... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 Takker så mye for støtten. Da var komplett.no oppdatert. Ha en fin dag Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 hwb.no og pcutstyr.no er oppdatert. Som de observante kanskje ser, har jeg ikke langt til søk i prisguiden. Har litt dårlig tid denne uken, så jeg kommer ikke til å gjøre det heller. Neste uke skal det være tilbake. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 mpx.no er oppdatert Lenke til kommentar
Vodkakick Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hvor finnes tilbudene?? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2004 (endret) Hvor finnes tilbudene?? Hva mener du? Trykk på linkene, så finner du tilbudene. Navnet på webshopen står over tilbudene. Alt ligger i post en. Se sigg. Komplett.no forøvrig er oppdatert. Endret 22. mars 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
Vodkakick Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Det jeg mener er at når jeg går inn på http://kim.portfinnmark.no/ukenstilbud/uk/smart2.html så kommer dette opp: Notice: Undefined variable: key2 in /home/kim/ukastilbud/main.php on line 128 Notice: Undefined variable: verdi2 in /home/kim/ukastilbud/main.php on line 128 Notice: Undefined variable: key2 in /home/kim/ukastilbud/main.php on line 128 Notice: Undefined variable: verdi2 in /home/kim/ukastilbud/main.php on line 128 Notice: Undefined variable: key2 in /home/kim/ukastilbud/main.php on line 128 Notice: Undefined variable: verdi2 in /home/kim/ukastilbud/main.php on line 128 Notice: Undefined variable: key2 in /home/kim/ukastilbud/main.php on line 128 Notice: Undefined variable: verdi2 in /home/kim/ukastilbud/main.php on line 128 Notice: Undefined variable: key2 in /home/kim/ukastilbud/main.php on line 128 Notice: Undefined variable: verdi2 in /home/kim/ukastilbud/main.php on line 128 Fatal error: Call to undefined function xslt_create() in /home/kim/ukastilbud/main.php on line 175 Lenke til kommentar
Vodkakick Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Forbedring! Nå står det bare: Fatal error: Call to undefined function xslt_create() in /home/kim/ukastilbud/main.php on line 175 Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Den fungerer ikke lengere. Har ikke gjort det på en god stund. For å se tilbudene, må du se i første post i denne tråden. Blir oppdatert manuellt. Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Side som vil oppdatere seg automatisk hver dag:http://kim.portfinnmark.no/ukenstilbud/uk/smart2.html Funker ikke. Får denne feilen her.... Fatal error: Call to undefined function xslt_create() in /home/kim/ukastilbud/main.php on line 175 Lenke til kommentar
Vodkakick Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Side som vil oppdatere seg automatisk hver dag:http://kim.portfinnmark.no/ukenstilbud/uk/smart2.html Funker ikke. Får denne feilen her.... Fatal error: Call to undefined function xslt_create() in /home/kim/ukastilbud/main.php on line 175 Hvorfor funker den ikke lenger? Feil i koden? I feilmeldingen står det: Fatal error: Call to undefined function xslt_create() in /home/kim/ukastilbud/main.php on line 175 Legg merke til .../kim/ukAstilbud/... url'en er vel egentlig .../kim/ukENstilbud/... Kan dette ha noe med feilen å gjøre??? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Har ingen anelse om hva som kan være feil. Astrox styrer tilbudsgrabberen. Nå skulle alle tilbudene være oppdatert. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg som har føkka opp koden litt.. Har hatt særemne og prøver hele tiden i det siste.. På toppen av det hele måtte jeg opereres i handa og har vært sykemeldt et par uker.. skal se om jeg ikke får den opp igjen i påska, men jeg kan ikke love noe.. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Da er komplett.no oppdatert. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 da er hwb.no og pcutstyr.no oppdatert Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Bra gjort Orjanp Endret 31. mars 2004 av stigen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå