Gå til innhold

Ukens tilbud samletråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror at komplett har trukket tilbake par av ukenstilbud. Jeg som akkurat skulle til å kjøpe x-fi fatal1ty  :mad:  Tilbudet ble plutselig borte.

5446935[/snapback]

 

Det var forrige ukes tilbud det... :)

 

Har lagt merke til at de er litt trege med å fjerne disse - så en stund ligger det faktisk 8 produkter (istedet for 4) på ukens tilbud på Komplett.

 

PS: om du vil sjekke ukens tilbud på Komplett raskest, så oppdateres reklamen her på HW.no (til venstre i bildet) med en gang klokken passerer midnatt til mandag - der vises de fire produktene. Dette er lenge før Komplett oppdaterer sin egen tilbuds-side :)

Endret av KriFos
Lenke til kommentar
Tror at komplett har trukket tilbake par av ukenstilbud. Jeg som akkurat skulle til å kjøpe x-fi fatal1ty  :mad:  Tilbudet ble plutselig borte.

5446935[/snapback]

 

Det var forrige ukes tilbud det... :)

 

Har lagt merke til at de er litt trege med å fjerne disse - så en stund ligger det faktisk 8 produkter (istedet for 4) på ukens tilbud på Komplett.

 

PS: om du vil sjekke ukens tilbud på Komplett raskest, så oppdateres reklamen her på HW.no (til venstre i bildet) med en gang klokken passerer midnatt til mandag - der vises de fire produktene. Dette er lenge før Komplett oppdaterer sin egen tilbuds-side :)

5451253[/snapback]

Kjøpte fra datakjeden for 1884 kr. Og dagen etter satte de prisen opp til 2221, hehe. Jeg hadde visst litt flaks der. Og det er så deilig med et lydkort som sparker fra seg :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...