Gå til innhold

Ukens tilbud samletråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var komplett, netshop og psdata oppdatert.

 

Har ikke ferie nei, bare litt mye å gjøre for tiden.

Jobber litt med å lage nytt script til MPX. Håper den er med neste uke igjen.

 

Happy shopping :)

 

Ørjan.

 

ps. Tråden nærmer seg 100.000 visninger. Under 2.000 igjen.

5054942[/snapback]

 

Godt, godt, du må jo få litt tid til å leve ut ditt liv utenfor "cyber-space" også :) 100.000 visninger sier jo bare litt om hvor mye arbeidet ditt blir prissatt av oss på forumet, stå på!

Lenke til kommentar

Men kanskje det burde vært 2 seperate tråder? Altså en hvor bare orjanp poster, altså tråden med tilbud. Og en tråd der man kunne diskutere de forskjellige tilbudene, komme med spørsmål, eller tips til orjanp.

 

Kunne bare hatt en link under tilbudene, sånn som artiklene har på slutten: diskuter ukens tilbud her f.eks

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
PSData stemmer ikke....

5086030[/snapback]

 

 

Da stemmer PSData. M.a.o. PSData er oppdatert.

 

Bare så det er sagt. Det er fullt mulig å diskutere tilbudene i denne tråden.

 

Men det kunne kanskje vært en ide å hatt en ny diskusjonstråd for hver uke, for å slippe at de blir så uoversiktlig.

 

Ørjan...

 

ps. Det ser desverre dårlig ut i forhold til å få med MPX denne uken. Tiden strekker ikke til desverre.

Lenke til kommentar

Håper det blir at vi går over til 2 tråder, som du sier Orjanp, det ville blitt mere oversiktlig ;)

 

Vi overlever uten mpx litt til vi, ikke stress! Er viktigere med denne tråden enn at mpx blir prioritert. Synes jeg hvertfall. Men skal bli deilig og få den på plass igjen da.

 

Men pcutstyr kan du hvis du vil slenge sammen med de andre butikkene du har med liten skrift (bare min mening) Jeg går utifra at pcutstyr ikke kommer tilbake igjen med bilder o.s.v siden de gjør så det vanskelig for deg. Husker jeg riktig?

 

Tror ikke det går ann å få ROST deg nok for denne tråden Orjanp :thumbup:

Lenke til kommentar

Det vil komme flere butikker når jeg får tid. For øyeblikket jobber jeg med MPX, men siden jeg har alt for dårlig tid for øyeblikket har jeg ikke gjort den ferdig enda.

 

Forøvrig er Komplett, Netshop og Psdata oppdatert.

 

Ørjan...

 

 

EDIT: Nå har tråden passert 100.000 visninger.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...