Orjanp Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Da var komplett, netshop og psdata oppdatert. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Da var komplett, netshop og psdata oppdatert. 5027612[/snapback] Hei Hva skjer med denne tråden da? Det har vært veldig lite aktivitet her i det siste. Har Orjan ferie eller noe? (ikke det at han ikke har fortjent det, men denne tråden er jo bare SÅÅÅ fin ) Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 Da var komplett, netshop og psdata oppdatert. Har ikke ferie nei, bare litt mye å gjøre for tiden. Jobber litt med å lage nytt script til MPX. Håper den er med neste uke igjen. Happy shopping Ørjan. ps. Tråden nærmer seg 100.000 visninger. Under 2.000 igjen. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Da var komplett, netshop og psdata oppdatert. Har ikke ferie nei, bare litt mye å gjøre for tiden. Jobber litt med å lage nytt script til MPX. Håper den er med neste uke igjen. Happy shopping Ørjan. ps. Tråden nærmer seg 100.000 visninger. Under 2.000 igjen. 5054942[/snapback] Godt, godt, du må jo få litt tid til å leve ut ditt liv utenfor "cyber-space" også 100.000 visninger sier jo bare litt om hvor mye arbeidet ditt blir prissatt av oss på forumet, stå på! Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Er det noen som hadde fortjent å bli sponset her så måtte det vært trådstarter for denne samlesiden. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Denne posten er eit bra tiltak, fortsett slik. Skal sjå på denne i ny og ne. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 det burde heller vært et eget forum for tilbud på nettbutikkene, siden då kan alle oppdatere, og ikkje bare Orjan. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 det burde heller vært et eget forum for tilbud på nettbutikkene, siden då kan alle oppdatere, og ikkje bare Orjan. 5079402[/snapback] Hadde ikkje det blitt myye rot? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 (endret) Men kanskje det burde vært 2 seperate tråder? Altså en hvor bare orjanp poster, altså tråden med tilbud. Og en tråd der man kunne diskutere de forskjellige tilbudene, komme med spørsmål, eller tips til orjanp. Kunne bare hatt en link under tilbudene, sånn som artiklene har på slutten: diskuter ukens tilbud her f.eks Endret 30. oktober 2005 av Goodall Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Kanskje komplett's bærbare er noe for meg *kanskje bestille* Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Da var komplett oppdatert. En interessant tanke Goodall. Hva mener dere andre? Det måtte i så fall bli denne tråden som brukes til diskusjon da den allerede er relativt stor. Ørjan... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 Da var netshop oppdatert. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 PSData stemmer ikke.... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 PSData stemmer ikke.... 5086030[/snapback] Det er fordi at det er forrige ukes tilbud det, hvis du ser er de andre oppdatert i dag, psdata har ikke blitt oppdatert enda Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 PSData stemmer ikke.... 5086030[/snapback] ..... psdata har ikke blitt oppdatert enda 5086113[/snapback] Fikk mail fra psdata.no nå..... Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hadde vert en GO idè med en tråd til tilbud, der kun du kunne skrive, og en annen der folk kunne diskutere, og fortsette med aplaus til deg . Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 PSData stemmer ikke.... 5086030[/snapback] Da stemmer PSData. M.a.o. PSData er oppdatert. Bare så det er sagt. Det er fullt mulig å diskutere tilbudene i denne tråden. Men det kunne kanskje vært en ide å hatt en ny diskusjonstråd for hver uke, for å slippe at de blir så uoversiktlig. Ørjan... ps. Det ser desverre dårlig ut i forhold til å få med MPX denne uken. Tiden strekker ikke til desverre. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Håper det blir at vi går over til 2 tråder, som du sier Orjanp, det ville blitt mere oversiktlig Vi overlever uten mpx litt til vi, ikke stress! Er viktigere med denne tråden enn at mpx blir prioritert. Synes jeg hvertfall. Men skal bli deilig og få den på plass igjen da. Men pcutstyr kan du hvis du vil slenge sammen med de andre butikkene du har med liten skrift (bare min mening) Jeg går utifra at pcutstyr ikke kommer tilbake igjen med bilder o.s.v siden de gjør så det vanskelig for deg. Husker jeg riktig? Tror ikke det går ann å få ROST deg nok for denne tråden Orjanp Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Du kunne ikke tatt å lagt til flere butikker i oversikten din. For det blir jo ikke en veldig god oversikt hvis du itillegg på sjekke 2-3 andre butikker for å få med de fleste tilbudene Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Det vil komme flere butikker når jeg får tid. For øyeblikket jobber jeg med MPX, men siden jeg har alt for dårlig tid for øyeblikket har jeg ikke gjort den ferdig enda. Forøvrig er Komplett, Netshop og Psdata oppdatert. Ørjan... EDIT: Nå har tråden passert 100.000 visninger. Endret 7. november 2005 av Orjanp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå