Gå til innhold

Ukens tilbud samletråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ukens tilbud oss cisk.no

 

 

 

5999,- eks.mva

 

1559 AOPEN

"Toppmodellen fra Aopen" 1559 er også utstyr med et dedikert pci express skjermkort fra Nvidia som heter 6600. Dette kortet er så raskt at selv desktop maskiner må jobbe hardt for å holde følge. Det som gjør pci express bra på 1559 er muligheten for hele tiden og oppgradere skjermkortet. Her kommer det aldri et spill eller programvare den ikke takler.

Spesifikasjoner:

Spesifikasjoner

 

 

Intel Alvisio/Sonomo

40 GB HARDDISK

256MB Minne

15.1-inch TFT LCDSXGA

DVD/CDRW Optisk enhet

Nyhet !! Intel Wireless A+B+G

Optisk ut (SPDIF)

One Multi-Media (SD/MMC/MS/XD) kort leser

Nyhet !! PCI-Express skjermkort

Liten og Lett med et elegant chassis i aluminium

Lenke til kommentar
synco drit i å post ting eksl. mva, det har ingen hensik da alle som handler på ukens tilbud kjøper som privatbruker.

Var litt for rask til å legge dem til. Ser at deler av nettstedet deres opererer med priser uten mva. Det betyr at de henvender seg til forhandlere, og dermed uinteressant i forhold til denne tråden, noe som betyr at de kommer til å bli fjernet snart. I tillegg kommer det dårlig fram hvor prisene er med mva. Ser det først i kassen.

Hvis de endrer dette stiller saken seg annerledes. (dårlig skult oppfordring) :)

 

 

EDIT: Da var de fjernet.

 

Ørjan...

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar
Flott side dette her, men i dag så jeg noe merkelig. Jeg skulle akkurat til å kjøpe en pioneer forsterker for en kompis som ikke har internett, men hva ser jeg: Forsterkeren på netshop er ikke lenger på ukens tilbud ? -Nå koster den ikke 2295 men 2795 :( Sukk.

5024928[/snapback]

 

Ja det var forrige ukes tilbud det, tror orjanp må være på ferie eller no siden han ikke har oppdatert forsiden enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...