avtrekkeren Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 må si det er elendig av netshop og annonsere samme skjermkort som sist uke. og det er ubekreftet leveringsdato 17.10 det er vel ikke oppdatert ennå for denne uken... Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 tror da de har endret litt. grunnet at i forrige uke var det en Hiper 580w PSU som stod som ukens tilbud Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 så vidt jeg kunne se så har de vel bytta ut alt. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg driver og setter sammen maskin nå. har fått penger på konto og kunne tenke meg det skjermkortet. Skal ha meg dette her Amd Athlon x2 3800+ 1 GB Ram ( av et eller annet slag ) ASUS A8N-e Zalman CNPS7700CU Windows XP pro OEM ( vurderer 64bit ) Og helst POV 7800gt 256mb Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Da var netshop oppdatert. Lenke til kommentar
synco Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ukens tilbud oss cisk.no 5999,- eks.mva 1559 AOPEN "Toppmodellen fra Aopen" 1559 er også utstyr med et dedikert pci express skjermkort fra Nvidia som heter 6600. Dette kortet er så raskt at selv desktop maskiner må jobbe hardt for å holde følge. Det som gjør pci express bra på 1559 er muligheten for hele tiden og oppgradere skjermkortet. Her kommer det aldri et spill eller programvare den ikke takler. Spesifikasjoner: Spesifikasjoner Intel Alvisio/Sonomo 40 GB HARDDISK 256MB Minne 15.1-inch TFT LCDSXGA DVD/CDRW Optisk enhet Nyhet !! Intel Wireless A+B+G Optisk ut (SPDIF) One Multi-Media (SD/MMC/MS/XD) kort leser Nyhet !! PCI-Express skjermkort Liten og Lett med et elegant chassis i aluminium Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Da var psdata oppdatert. Pcutstyr er for øyeblikket falt ut. Skal se når jeg får de tilbake. Legger til cisk.no til oversikten over andre butikker med ukens tilbud. Ørjan... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 pov 7800gt til 2895 hos netshop må da være en veldig god pris.. hadde nok kjøpt det hadde jeg hatt stasjonær pc enda. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 det er det skjermkortet jeg skal ha meg. sendte akkurat inn mail til dem angående det kortet Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 synco drit i å post ting eksl. mva, det har ingen hensik da alle som handler på ukens tilbud kjøper som privatbruker. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) synco drit i å post ting eksl. mva, det har ingen hensik da alle som handler på ukens tilbud kjøper som privatbruker. Var litt for rask til å legge dem til. Ser at deler av nettstedet deres opererer med priser uten mva. Det betyr at de henvender seg til forhandlere, og dermed uinteressant i forhold til denne tråden, noe som betyr at de kommer til å bli fjernet snart. I tillegg kommer det dårlig fram hvor prisene er med mva. Ser det først i kassen. Hvis de endrer dette stiller saken seg annerledes. (dårlig skult oppfordring) EDIT: Da var de fjernet. Ørjan... Endret 10. oktober 2005 av Orjanp Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 synes mamoz.no burde vært med på den tilbudslisten. De rokker balle! Lenke til kommentar
audhage Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 synes mamoz.no burde vært med på den tilbudslisten. De rokker balle! Enig. Ikke det atde nødvendigvis rocker balle, men flinke er de. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Pcutstyr har bytta ukens tilbud produktene sine, utrolig. Siden pcutstyr er så bøll, hva med å bare slenge den inn sammen med de butikkene som bare har linker? Rett og slett drite i og ha den i de samme som viser produktene, pcutstyr.no fortjener det ikke Men de fortjener og ha en link da Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Geinal side. hvilken side ? Er det genial topic/thread du tenker på ? Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Flott side dette her, men i dag så jeg noe merkelig. Jeg skulle akkurat til å kjøpe en pioneer forsterker for en kompis som ikke har internett, men hva ser jeg: Forsterkeren på netshop er ikke lenger på ukens tilbud ? -Nå koster den ikke 2295 men 2795 Sukk. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Flott side dette her, men i dag så jeg noe merkelig. Jeg skulle akkurat til å kjøpe en pioneer forsterker for en kompis som ikke har internett, men hva ser jeg: Forsterkeren på netshop er ikke lenger på ukens tilbud ? -Nå koster den ikke 2295 men 2795 Sukk. 5024928[/snapback] Ja det var forrige ukes tilbud det, tror orjanp må være på ferie eller no siden han ikke har oppdatert forsiden enda. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Geinal side. 4998544[/snapback] hvilken side ? Er det genial topic/thread du tenker på ? Kverulant! Endret 18. oktober 2005 av Blacki Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Neida, ikke ferie. Samboeren min hadde bursdag i dag. Derfor har jeg vært litt opptatt de siste dagene. En oppdatering kommer i morgen helt sikkert. Ørjan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå