Mr.SS Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 pcutstyr oppgraderer vel ikke tilbudene sine .. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Ikke mye bra tilbud på shuttel pc'n som netshop har denne uka da, på mpx koster den 5,- mer og det er uten tilbud Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 pcutstyr oppgraderer vel ikke tilbudene sine .. Nei hos pcutstyr.no har det ikke vært mye forandring på mange uker, neon som vet hvorfor de ikke bytter produkter snart? Lenke til kommentar
Mott Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 hos meg har jeg ikek fått opp de nye tilbudene fra netshop fikk e-mail og den er annerledes en den dere har her Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 hos meg har jeg ikek fått opp de nye tilbudene fra netshop fikk e-mail og den er annerledes en den dere har her De er ikke helt oppdatert her enda. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Da var netshop og psdata oppdatert. AtroZ: For å kunne lese rss feeden/xml filen må du ha en rss leser. Når det gjelder pcutstyr så har de ikke oppdatert tilbuden sine på noen uker. De har ingen faste rutiner på når ukens tilbud oppdateres. Mott: Årsaken til at tilbudene ikke alltid stemmer med de virkelige er at denne tråden oppdateres manuellt(har ikke funnet noen måte å lage et innlegg i en tråd automatisk med et script, selv om jeg vet det er mulig), og det er skjelden jeg har tid til å sitte å vente på at tilbudene kommer. Derfor går det som regel litt tid fra tilbudene offentliggjøres hos butikken til de er oppdatert her i tråden. Ørjan... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 jeg synes nå du gjør en veldig god jobb. har denne tråden i mine favoritter selv, og sjekker den opptil flere ganger i uka Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg bruker den mye, bra jobba. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 jeg synes nå du gjør en veldig god jobb. har denne tråden i mine favoritter selv, og sjekker den opptil flere ganger i uka Helt enig. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Da var komplett, netshop og psdata oppdatert. Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Siden pcutstyr.no aldri skifter ut ukens tilbud, så kunne vel kanskje ta å bytte den ut med en annen butikk som gjør det..? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Årsaken til at det for øyeblikket ikke er flere butikker er at jeg ikke har hatt tid til å lage filter til flere. Det vil komme etterhvert når jeg får tid. Ørjan... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Da var psdata oppdatert. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 jeg får ikke rss feed til å fungere. ikke i firefox, opera eller IE.. what to do? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Du må ha en rss leser. Opera skal riktignok fungere. Ser ikke ut som om jeg heller kommer inn på http://home.no.net/oerjan/ukensTilbud.xml Mulig det er noe feil med serveren for øyeblikket. EDIT: Nå fungerer det igjen. Ørjan... Endret 10. oktober 2005 av Orjanp Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 hmm.. hmm.. nå ser jeg bare kilden. strange forresten når oppdaterer de forskjellige nettbutikkene tilbudene sine? i kveld? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Da må du ha en rss leser. Opera klarer som sagt dette Da var forresten komplett oppdatert. Tilbudene hos nettbutikkene oppdateres i løpet av dagen. Se første innlegg for mer informasjon. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Noen som vet om den projektoren på komplett denne uka er noe å satse på? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) dobbelpost. ups sry Endret 10. oktober 2005 av Breiker Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 må si det er elendig av netshop og annonsere samme skjermkort som sist uke. og det er ubekreftet leveringsdato 17.10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå