Gå til innhold

Ukens tilbud samletråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uranus:

Må instendig be deg om å fjerne bruken av rss feedet fra din nettside. Ikke har du spurt om å få bruke det. Du gir heller ikke kredit til meg som lager det.

 

Og, NEI, jeg kommer IKKE til å endre på rss feedet slik at det ser bedre ut på din side.

 

Ørjan...

-

 

Psdata er oppdatert.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Hei Ørjan.

 

Har forklart meg i privat melding. Beklager igjen.

Jeg pleier alltid å spørre om lov før jeg gjør ting, men igår var jeg så stresset at jeg faktisk glemte at jeg ikke hadde spurt deg. Tenkte heller ikke på kreditt fordi som sagt, glemte alt igår. Beklager på det sterkeste!

 

--

 

Da var det oppklart! Takk Ørjan :)

 

--

 

Noen som vet hvordan en kan vise feed med bilder på en webside?

Endret av uranus
Lenke til kommentar

Ja, jeg hadde det tidligere. Men det forsvant da jeg lagde et program som gjorde arbeidet automatisk. Men kan legge inn en "###" manuellt mellom denne uke og forrige. Men noen ganger oppdateres f.eks. psdata før netshop. Siden rekkefølgen på butikkene er fast vil det ikke bestandig stemme.

 

Men jeg skal gjøre slik at programmet gjør dette selv. Men det kommer ikke før neste oppgradering av programmet. Skjer i løpet av sommeren.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Tenker på å kjøpe Pcutstyr tilbudet, kamera HP R707 bundlet med skriveren HP 5740. Kameraet er et av de få fra HP som er brukbare og ser nice ut og mine krav er ikke så store ;) Litt liten skjerm er det eneste.

Men bundlen er ikke spetakuler.. Sparer bare 209,- i forhold til å kjøpe dem separert hver for seg i samme butikk (Pcutstyr billigst på begge produktene), men det er da noe det også hvis en som meg trenger noe brukbart til å skrive ut bildene med ;)

*Savner julekalender*

Lenke til kommentar

dette er virkelig en fin ting du har gående her Ørjan, jeg har fulgt med hver uke i et par tre mnd'er minst nå :)

 

så litt oppi her at det er stadig folk som spør om netshop har slutta med helgetilbud når de ikke har det en helg, hva om du sier dette på hovedsida så folk får det med seg? bare hive inn en liten () med infoen i eller noe

Lenke til kommentar

Eksisterer IQdata.no? Kommer ikke inn der jeg, hvis den ikke eksisterer lengre så er det jo ikke noe poeng og ha den med.

 

En annen ting www.onlinedata.no, hva med å bytte linken til forsiden av webshopen http://www.onlinedata.no/www.onlinedata.no...m96odxrl3rm2qve

 

Det samme med Multimediaexpress.no, bare bytte linken til www.Multimediaexpress.no som er forsiden

 

Hvorfor? Jo fordi at dem funker jo ikke 100% i hvertfall ikke hos meg, så jeg må innom forsiden alikevel.

 

Ellers funker alt som en drøm :love:

 

Orjanp YOU ARE THE MAN :w00t:

Lenke til kommentar

Er det her man kan ønske seg ting som kan være i ukens tilbud? :p

 

Trenger nytt kabinett, så om noen webshopper har lyst å sette et greit kabbis med et godt tilbud, f.eks. helgetilbud..

 

Og hvordan i alle dager skulle man vite at netshop ikke har tilbud hver helg...

Fin nedlatende holdning fra enkelte bare p.g.a. et helt legitimt sp.mål...

Må si jeg ikke alltid er like imponert over svarene man får, for det om man sitter på infoen, så er det ikke gitt at alle andre vet det samme...

kommunikasjon er stikkordet...

 

Og ja, dette er et bra tiltak.. håper ikke fyren går lei, for uten denne hadde jeg nok gått glipp av et par tilbud... tråler ikke gjennom shoppene hver uke, men denne tråden ser jeg igjennom

 

Orjanp, Orjanp, he`s our man, if he can`t do it, who then can!! :w00t:

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar
Fin nedlatende holdning fra enkelte bare p.g.a. et helt legitimt sp.mål...

Må si jeg ikke alltid er like imponert over svarene man får, for det om man sitter på infoen, så er det ikke gitt at alle andre vet det samme...

kommunikasjon er stikkordet...

Har på føelsen at du sikter til meg. Men det var ikke meningen at det skulle komme ut nedlatende, eller på en negativ måte. Hvis det gjorde det så beklager jeg på det sterkeste.

Lenke til kommentar

Sitat første post!

 

UPDATE: Elzon har en side med direkte linker til forskjellige ukens tilbud sider hos endel webutikker. Den er her.

 

 

Trykka på den lenka der så kom det Trojaner varsel på pc. :wallbash:

 

Nå er ikke jeg noen ekspert på slikt, men det var ikke helt bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...