schwami Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 pcutstyr.no har forøvrig også demovarer... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Da ble tråden flyttet på oppfordring til "Webshop- og butikkdiskusjoner". Stå på Orjanp, dette er en knallbra tråd Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 pcutstyr.no har forøvrig også demovarer... Fikset. Da er mpx oppdatert. Som noen har kanskje har lagt merke til, så er tråden flyttet. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Stå på Orjanp, dette er en knallbra tråd Ja dette er virkelig et glimrende tiltak syns jeg Liker veldig godt linkingen til prisguiden. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Hvordan fungerer linkingen til prisguiden? Finner den noe? Som nevnt tidligere så er søkene generert automatisk ved hjelp av de to første ordene i produktnavnet. Når det gjelder tilbakemeldinger, så setter jeg pris på både konstruktive tilbakemeldinger, og av typen "bra", "godt jobbet" e.t.c. (diplomatisk svart ) rett og slett fordi positive tilbakemeldinger er hyggelig uansett. Dessuten, når noen svarer kommer tråden høyt opp på siste 24 timer, noe som gjør at flere blir oppmerksom på tråden. Når det gjelder konstruktive tilbakemeldiger, så er det bare å komme med forslag. Har en todo liste der jeg noterer ned endringer jeg vil gjøre. Har ingen garanti for når det gjøres, men jeg har iallefall oversikt over hva som er ønsket. Ørjan... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Linkingen til prisguiden funker den, men veldig mange ganger fører linken til at masse andre "tilnærmet like" produkter også listes, men det er kanskje ikke scriptet ditt som er problemet.......? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Jo, sanynligvis. Man vil få mange treff hvis man søker på f.eks. sapphire radeon. Et alternativ vil være å bruke flere ord eller hele produktnavnet. Problemet er at ikke alle butikkene er flinke til å oppgi gode produktnavn i tilbudet hver gang. Det kan se ut som om de er blitt flinkere. Setter det opp på todo lista. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Da var komplett oppdatert Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Da var netshop oppdatert. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Og da var mpx, pcutstyr og endelig psdata oppdatert. Ørjan... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hva er grunnen til at du har fjærnet linkene til de andre butikkene? + helgetilbud og demovarer? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Netshops supertilbud Der var det mye bra tilbud, men får jeg ikke benyttet meg av Dritt å kjøpe leilighet og bli fattig Endret 16. april 2005 av Goodall Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Beklager, det var ikke meningen at det skulle bli borte. Skal legge det til med det samme. Takk for tipset. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 genial tråd, denne skal eg ta meg nytte av Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Da var komplett oppdatert Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Da var netshop oppdatert. Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Dette skal du ha honnør for. Kjempebra tiltak. Tidligere i dag brukte jeg masse unødvendig tid på å scanne diverse webshopper for tilbud, men her er jo alt oversiktlig og greit. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Da var psdata, mpx og pcutstyr oppdatert. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Da var komplett oppdatert. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. april 2005 Forfatter Del Skrevet 25. april 2005 Da var netshop og pcutstyr oppdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå