Gå til innhold

Ukens tilbud samletråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan fungerer linkingen til prisguiden? Finner den noe? Som nevnt tidligere så er søkene generert automatisk ved hjelp av de to første ordene i produktnavnet.

 

Når det gjelder tilbakemeldinger, så setter jeg pris på både konstruktive tilbakemeldinger, og av typen "bra", "godt jobbet" e.t.c. (diplomatisk svart :))

rett og slett fordi positive tilbakemeldinger er hyggelig uansett. Dessuten, når noen svarer kommer tråden høyt opp på siste 24 timer, noe som gjør at flere blir oppmerksom på tråden.

 

Når det gjelder konstruktive tilbakemeldiger, så er det bare å komme med forslag. Har en todo liste der jeg noterer ned endringer jeg vil gjøre. Har ingen garanti for når det gjøres, men jeg har iallefall oversikt over hva som er ønsket.

 

Ørjan...

Lenke til kommentar

Jo, sanynligvis. Man vil få mange treff hvis man søker på f.eks. sapphire radeon. Et alternativ vil være å bruke flere ord eller hele produktnavnet. Problemet er at ikke alle butikkene er flinke til å oppgi gode produktnavn i tilbudet hver gang. Det kan se ut som om de er blitt flinkere. Setter det opp på todo lista.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...