Gå til innhold

Ukens tilbud samletråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den virker ikke hos meg :(

Slutt å spam da! Hvis det var en feiltagelse, husk neste gang å bare trykk én gang når du poster et innlegg.

Legg nå merke til at han sa beklager (med CAPS). Jeg tror dermed det ikke var med vilje :p

 

Hittil i min karriære (hvordan skrives det?) på hw.no har jeg bare hatt én dobbelpost. Så jeg skjønner ikke helt hvordan han klarte trippel, men uansett har jeg på følelsen at det IKKE vil gjenta seg ;) (både i mitt og hans tilfelle :p)

 

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar
Den virker ikke hos meg :(

Slutt å spam da! Hvis det var en feiltagelse, husk neste gang å bare trykk én gang når du poster et innlegg.

Legg nå merke til at han sa beklager (med CAPS). Jeg tror dermed det ikke var med vilje :p

Legg nå merke at innlegget er redigert etter at Leet-Peete svarte. :)

 

Nå er mpx oppdatert.

 

e_hamre:

Hva virker ikke, og hva har du gjort?

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar
Den virker ikke hos meg :(

Slutt å spam da! Hvis det var en feiltagelse, husk neste gang å bare trykk én gang når du poster et innlegg.

Legg nå merke til at han sa beklager (med CAPS). Jeg tror dermed det ikke var med vilje :p

Legg nå merke at innlegget er redigert etter at Leet-Peete svarte. :)

Det stemmer, Orjanp! Bra du er observang! :thumbup: Skulle akkurat til å skrive det samme.

Lenke til kommentar
Den virker ikke hos meg :(

Slutt å spam da! Hvis det var en feiltagelse, husk neste gang å bare trykk én gang når du poster et innlegg.

Legg nå merke til at han sa beklager (med CAPS). Jeg tror dermed det ikke var med vilje :p

 

Hittil i min karriære (hvordan skrives det?) på hw.no har jeg bare hatt én dobbelpost. Så jeg skjønner ikke helt hvordan han klarte trippel, men uansett har jeg på følelsen at det IKKE vil gjenta seg ;) (både i mitt og hans tilfelle :p)

 

Mvh Audun Hagen

Karriere. K A R R I E R E. Ingen æ. :D

 

Forøvrig syns jeg det er litt vel lett å dobbelposte på dette forumet. Enkelte ganger tar det mellom 1 og 5 min å foreta en simpel post. Blir man utålmodig, har glemt at man faktisk har trykt, blir forvirret o.l. og trykker på "svar"-knappen en gang til blir det plutselig både dobbelt- og trippel-poster ut av det.

 

Dette kunne vært løst på en enkel måte om forumet hadde gitt ut en liten "billett" hver gang noen forsøker å legge inn et nytt innlegg. Hadde man da trykt en gang, så hadde billetten vært oppbrukt og påfølgende trykk ville ikke blitt lagret som nye innlegg.

 

Alternativt fått opp ytelsen på forumet ;)

 

Jeg tror jeg har tre-fire tilfeller av dobbelt-/trippelposter bak meg... Er litt utålmodig av meg...

 

 

On topic: Orjanp, jeg er helt imponert over at du gidder å oppdatere denne posten! Meget bra arbeid! Jeg har iallefall bokmerket den og tar en tur innom med jevne mellomrom :)

Endret av daffyd
Lenke til kommentar
Forøvrig syns jeg det er litt vel lett å dobbelposte på dette forumet. Enkelte ganger tar det mellom 1 og 5 min å foreta en simpel post. Blir man utålmodig, har glemt at man faktisk har trykt, blir forvirret o.l. og trykker på "svar"-knappen en gang til blir det plutselig både dobbelt- og trippel-poster ut av det.

 

Dette kunne vært løst på en enkel måte om forumet hadde gitt ut en liten "billett" hver gang noen forsøker å legge inn et nytt innlegg. Hadde man da trykt en gang, så hadde billetten vært oppbrukt og påfølgende trykk ville ikke blitt lagret som nye innlegg.

 

Alternativt fått opp ytelsen på forumet ;)

Jeg forstår selvsagt at en dobbel- eller trippelpost kan skje en (sjelden) gang iblandt. Men det skal egentlig ikke være så altfor lett å dobbel- eller trippelposte. Det står jo tross alt en avlang firkant ned i høyre hjørne på skjermen i internett-browseren, som viser hvor mye av nedlastinga som er igjen. Det skal også være et tegn opp i høyre hjørne (ihvertfall med Firefox og IE), som viser at informasjon lastes ned. Kan det virkelig ta opp til fem minutter fra du trykker på 'Svar', til innlegget blir registrert? :hmm: Da skal du ha en veldig treig linje isåfall. Modem? Kan da bare ikke skjønne at det skal ta så lang tid med det heller...

 

Skjønner hva du mener. Kunne kanskje ikke vært så dumt, dette med "biletter" som du kaller det.

 

"Få opp ytelsen på forumet"? Mener du at sida er treig? Den er jo egentlig nokså rask, syns ihvertfall jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...